ملک مطیعی و رویگری در افتتاحیه یک نمایشگاه

    کد خبر :206070

رحیم نوه‌سی از اساتید برجسته هنر رئال ایران در حالی آثار خود را در پس از ۱۰ سال در فرهنگسرای نیاوران روی دیوار برد که حضور گسترده علاقه‌مندان هنرهای تجسمی از نکات مراسم افتتاحیه بود.
سینماسینما: نمایشگاه آثار نقاشی استاد رحیم نوه‌سی روز گذشته، ۲۹ دی ماه به همت موسسه فرهنگی آوانگارصوتی در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران با استقبال گسترده مخاطبان هنرهای تجسمی افتتاح شد.

بنا بر این گزارش در این نمایشگاه که ۴۰ اثر از آثار نقاشی رحیم نوه سی با تکنیک رنگ روغن روی بوم و با سبک رئال در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است، برخی اساتید برجسته هنرهای تجسمی و همچنین چهره‌های سرشناس سینما چون ناصر ملک مطیعی، هادی کاظمی و رضا رویگری به همراه مجید ملانورزی(مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد) حضور داشتند.

رحیم نوه سی که از استادان هنر رئال ایران است در گفتگویی کوتاه در خصوص استقبال گسترده مخاطبان از نمایشگاه آثار خود گفت: انتظار حضور قابل توجه ای از دوستداران هنرهای تجسمی را داشتم اما به واقع این حضور بی سابقه مخاطبان در افتتاحیه ، من را هم شگفت زده کرده و البته مسئولیت من را در ادامه مسیر فعالیت هنری ام چند برابر می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید