شورای فنی کشتی از هر کمکی استقبال می‌کند/خیرآبادی انتخاب خوبی بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۵۵
    کد خبر :205969

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: مطمئنا هر فردی که بتواند به این رشته خدمت کند، از او استقبال و استفاده خواهیم کرد.

رحیم علی آبادی بعد از انتخاب جمشید خیرآبادی به عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی امیدگفت: آنچه مسلم است شورای فنی با توجه به اهداف و برنامه های مدون تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو از هر کمک و حمایتی از سوی پیشکسوتان و صاحب نظران این حوزه بهره خواهد برد. در این راستا جمشید خیرآبادی هم به عنوان یکی از مربیان باتجربه وتوانمند کشتی فرنگی ایران مد نظر ما بود که بعد از مدتها دوباره به عرصه ملی بازگشت.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری بین تیم های امید و بزرگسالان یکی از مهمترین موارد مورد نظر شورای فنی و فدراسیون کشتی است که من فکر می کنم با حضور خیرآبادی در تیم امید و همکاری او با علی اشکانی در تیم ملی بزرگسالان شاهد این ارتباط سازنده خواهیم بود.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در خصوص اینکه چطور جمشید خیرآبادی برای این مسئولیت انتخاب شد، گفت: این مربی باتجربه ،پیش از این هم مد نظر ما بود، اما مدتها پیش بنا به دلایلی نتوانست همکاری مجدد خود را با فدراسیون آغاز کند. البته احد پازاج به عنوان مدیر فنی تیم ملی در نشست اخیر شورای فنی از خیرآبادی به عنوان گزینه مناسب برای تیم امید یاد کرد و این پیشنهاد را داد که اعضای شورا هم با اتفاق آرا از این مساله استقبال کردند.

علی آبادی اظهار داشت: هر چند جمشید خیرآبادی عناوین آسیایی یا جهانی ندارد، اما در عمل ثابت کرده توانایی و تجربه کافی برای هدایت تیم امید را داراست و از این رو شورای فنی هم با حضور او در راس امور تیم امید موافقت کرد.به هر حال جمشید خیرآبادی در این مقطع زمانی با توجه به تجاربی که در عرصه ملی به ویژه تیم ملی ایران و آذربایجان داشت، یکی از بهترین گزینه ها بود.

وی در پایان از رقابتهای جام تختی به عنوان یکی از میادین مهم و حساس پیش روی کشتی فرنگی ایران یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه رقابتهای امسال جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، می توان پیش بینی کرد که این مسابقات با استقبال خوبی از سوی کشورهای صاحب نام و مدعی روبرو شود و کشتی گیران خوبی در این دوره از مسابقات به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در حالی روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد که جمشید خیرآبادی با پیشنهاد احد پازاج و همچنین موافقت اعضای شورای فنی به عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب و معرفی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید