انصراف از مجمع ربطی به پست جدید من نداشت/از منتقدان هم دعوت کردیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۴۹
    کد خبر :205954

مدیر فنی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: انصراف من از مجمع انتخابات ریاست فدراسیون هیچ ارتباطی به مسئولیت جدید در تیم ملی نداشت.

احد پازاج اظهار داشت: من در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی با توجه به برخی دلایل و برنامه های شخصی انصراف دادم که این موضوع هیچ ارتباطی به مسئولیت جدید من در تیم ملی کشتی فرنگی ندارد. من پیش از این هم به عنوان مسئول کمیته مربیان فدراسیون کشتی در این مجموعه مشغول به کار بودم و نیازی به اینکه برای ادامه همکاری با فدراسیون از انتخابات مجمع انصراف دهم، نداشتم.

وی در خصوص انتخاب برخی مربیان برای حضور در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به عنوان عضوی از شورای فنی همیشه بر این باور بودم که باید برای پیشرفت کشتی فرنگی از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده کرد.ما باید با استفاده از مربیان و پیشکسوتان در کنار خودمان ه روزهای اوج کشتی بازگردیم. حال در این عرصه حاضریم از منتقدان خودمان نیز استفاده کنیم و افرادی که زمانی از ما انتقاد هم می کردند برای همکاری دعوت بعمل آوریم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: بر همین اساس ما از رسول جزینی به عنوان یکی از مربیان توانمند و باتجربه دعوت کردم به کادر فنی اضافه شود و تجربیات خود را به تیم ملی انتقاد دهد. وی در اردوی اخیر و در رقابتهای جام تختی در کنار ملی پوشان و در جمع کادر فنی تیم ملی خواهد بود و همچنان با ما همکاری خواهد داشت.

در گفتگو بامهرپازاج در پایان به انتخاب موسی طباطبایی به عنوان سرپرست تیم ملی و برخی انتقادات از این موضوع نیز اشاره کرد و گفت: وی زمانی در تیم نوجوانان به عنوان سرپرست فعالیت می کرد و بنا به دلایلی از این عرصه دور شد، ولی ما کاری به اتفاقات تیم نوجوانان نداریم و بهتر دیدیم وی در تیم بزرگسالان به ادامه همکاری بپردازد. مطمئنا هر کسی که بتواند کشتی فرنگی را در مسیر پیشرفت و شکوفایی، کمک کند از سوی ما دعوت به همکاری می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید