هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس

    کد خبر :205912

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا فردا (۲ بهمن) شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیش بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز است و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می رود.

وی با بیان اینکه با برقراری شرایط جوی نسبتا آرام فردا ( 2 بهمن) تغییر محسوسی در سرعت باد مشاهده نخواهد شد، تصریح کرد: این شرایط روز سه شنبه (3 بهمن) کمابیش ادامه دارد و با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی – شمال غربی پیش بینی می‌شود.

شهبازی ادامه داد: دمای هوای تهران طی دو روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به صبح امروز با شاخص ۸۲ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران ۹۲ و همچنان درشرایط سالم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید