توییتر تعقیب حساب‌های مزاحم روسی را به کاربران اطلاع می‌دهد

    کد خبر :205662

از این پس در صورت تعقیب حساب هایی که در توئیتر برای ارسال هرزنامه توسط روس ها استفاده می شوند، کاربران از این موضوع مطلع خواهند شد.

به گزارش انگجت، توئیتر که این روزها از سوی کنگره آمریکا برای ادای توضیحات در مورد مداخله کاربران روس در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از طریق این شبکه اجتماعی به شدت تحت فشار است، از ارائه خدمات جدیدی به کاربران در همین زمینه خبر داده است.

به گزارش بازتاب به نقل از فارس ، بر همین اساس اگر کاربرانی در توئیتر حسابی را تعقیب کنند که مرتبط با آژانس تحقیقات اینترنت وابسته به دولت روسیه باشد، پیام هشداری در همین مورد دریافت خواهند کرد.

توئیتر همچنین پیام هایی برای تمامی کاربران آمریکایی که این حساب ها را تعقیب کرده اند یا پیام های حساب های یادشده را بازارسال کرده و لایک زده اند، ارسال کرده و در مورد ماهیت حساب های یادشده به کاربران هشدار می دهد. این افراد که 677775 نفر هستند ایمیل هایی را با همین مضمون از توئیتر دریافت خواهند کرد.

مدیران توئیتر می گویند در مجموع موفق به شناسایی 3814 حساب کاربری در توئیتر شده اند که با این آژانس روسی در ارتباط است و این حساب ها 175993 توئیت ارسال کرده اند. توئیتر همچنین از شناسایی 13512 حساب کاربری دیگر خبر داده که به طور خودکار مطالب دروغینی را در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارسال می کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید