سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان: مریخی نیستیم!

  • ورزشی
  • شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۳۷
    کد خبر :205565

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با واکنش نسبت به صحبت های تیم سنندج نسبت به برگزاری بازی در هوای گرد و خاک روز گذشته اهواز و این که بازیکنان استقلال به چنین شرایطی عادت دارند، گفت: چنین صحبت هایی اصلا درست نیست و واقعا برای ما هم بازی کردن در این شرایطی سخت بود؛ ما هم آدمیم و از کره مریخ نیامده ایم.

فروزان سلیمانی در خصوص برگزاری دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سنندج در هوای گرد و خاک روز گذشته اهواز، اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود. ما چیزی برای از دست داشتن نداشتیم و بازیکنانم در این دیدار، با جان و دل بازی کردند و در نهایت توانستیم تک امتیاز به دست آوریم.

وی بیان کرد: بازیکنانم بسیار تلاش کردند و در هر دو نیمه موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم و حتی اگر دو شوت بازیکنم درون چارچوب حریف قرار می گرفت، شاید ما برنده زمین را ترک می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان درباره انتقاد حریف از بازی در شرایط نامساعد هوای اهواز نیز گفت: ارزش کار بازیکنان من را نباید با عنوان مسائلی چون گرد و خاک کم کنند. این شرایط برای هر دو تیم بود. احترام زیادی برای حریف قائلم، اما به عنوان مثال تیم ما که انتهای جدول است باید ظرفیت برد یا شکست را داشته باشد.

در گفت وگو با ایسنا، وی ادامه داد: تیم سنندج در نیم فصل اول با یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی که مشکوک بود ما را شکست داد. شرایط جوی این مسابقه برای هر دو تیم بود. ما هم آدمیم و از کره مریخ نیامده ایم. حتی یکی از بازیکنانم نیز در حین برگزاری مسابقه کنار زمین آمد و گفت چرا مسابقه را تعطیل نمی کنند و باید بگویم ما نمی توانستیم دخالتی در برگزاری یا عدم برگزاری مسابقه داشته باشیم، چرا که تصمیم گیرنده نهایی داور مسابقه بود.

سلیمانی بیان کرد: در زمان برگزاری بازی، نه تیم ما و نه تیم حریفی اعتراضی به این موضوع نشان نداد ولی به نظر من اگر سنندج در مسابقه به گل می رسید و برنده بازی را ترک می کرد، شاید امروز اعتراضی مبنی بر شرایط جوی اهواز نداشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: اینکه گفته می شود، بازیکنان تیم ما به چنین آب و هوایی عادت دارند، اصلا حرف درستی نیست و واقعا برای ما بازی کردن در چنین شرایطی سخت است و اینطور نیست که بازیکنان ما عادت کرده باشند و چرا فکر می کنند که ما باید به چنین شرایطی عادت داشته باشیم؟

وی تاکید کرد: دو تیم تحت تاثیر شرایط بازی بودند و بازی خیلی سنگین بود و نه تیم ما و نه تیم حریف اعتراضی به این موضوع نکردیم و منتظر تصمیم داور بودیم. هوا برای ما هم ناسالم و نامساعد بود اما باز هم تأکید می کنم تصمیم گیرنده در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقه داور این دیدار بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید