«خامس رودریگس»، مرد روزهای بزرگ در بایرن مونیخ

  • آرشیو
  • شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۵۹
    کد خبر :205382

آمار نشان می‌دهد خامس رودریگس که با مصدومیت مولر به ترکیب اصلی تیم بایرن مونیخ راه پیدا کرد در همه بازی‌های بزرگ برای این تیم موفق بوده است.

به گزارش مهر، در شرایطی که کارلو آنچلوتی در تابستان دوباره با خمس رودریگس، اما این بار در بایرن مونیخ متحد شده بود، انتظار می‎رفت این دو دوباره همان اتحاد موفقی را داشته باشند که در رئال داشتند.

اما آنچلوتی اخراج شد و خامس هنوز در این تیم مانده است. یوپ هاینکس دوباره به نیمکت این تیم بازگشت، در ۵ بازی بعد از جدایی آنچلوتی او تنها ۵۷ دقیقه بازی کرد، اما مصدومیت توماس مولر جا را برای بازی گرفتن از این بازیکن باز کرد. در نتیجه خامس یکی از بازیکنان ترکیب اصلی این تیم شد. در ۱۳ بازی اخیر تیم او در ۱۱ بازی در ترکیب اصلی بود. اما بازگشت او به ترکیب تیم فقط به دلیل مصومیت مولر نبود، بلکه در بازی مقابل تیم‎ها بزرگ این بازیکن عالی کار کرد.

او در بازی مقابل تیم‎‏های بزرگ همه ۳ گل و ۴ پاس گلش را در کارنامه ثبت کرد. با این عملکرد حالا وضعیت مولر در هاله‎ای از ابهام قرار گرفته و مشخص نیست روند فوق‎العاده خامس او را نیمکت‏‎نشین خواهد کرد یا دوباره این ستاره کلمبیایی است که مجبور به انتخاب شماره دو بودن می‏‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید