آغاز پوست‌اندازی کشتی آزاد با هدف موفقیت در المپیک

    کد خبر :205364

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان معتقد است روند پوست اندازی در این رشته با هدف کسب بهترین نتایج در المپیک ۲۰۲۰ توکیو آغاز شده و در حال اجراست.

مسعود اسماعیل پور در پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه تغییر و تحولات اخیر، امیدوارکننده است و در چارچوب پوست اندازی این رشته صورت گرفته به خبرنگار مهر گفت: سومین اردوی آماده سازی برای حضور در رقابتهای جام تختی، جام جهانی، و بازی‌های آسیایی را پشت سر گذاشتیم. این در حالی بود که کادر فنی تیم ملی نسبت به قبل با تغییرات خاصی روبرو شده بود و رسول خادم، مجددا در راس امور فنی قرار داشت.

وی تصریح کرد: مطمئنا این تغییرات با توجه به نظر شورای فنی و با توجه به پوست اندازی کشتی آزاد برای المپیک اعمال شده و من به این مساله بسیار خوشبین هستم. وجود آرامش و فضای مناسب برای مربیان و کشتی گیران تیم ملی از لازمه های برنامه های آماده سازی است که خوشبختانه هم اکنون شاهد این شرایط هستیم.

دارنده سه مدال طلای قهرمانی آسیا افزود: عدم کسب نتیجه در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ باعث شد تا شورای فنی دست به کار شود و تغییر و تحولات اساسی را در بدنه کادر فنی ایجاد کند. البته نگاه ویژه خادم و همکارانش به آزادکاران جوان و حضور پررنگ تر آنها در اردوهای تیم ملی هم از جمله اتفاقات مثبت کنونی است.

اسماعیل پور به تغییر قوانین کشتی هم اشاره کرد و گفت: طبیعتا نمی‌توان این تغییرات را به سود یا ضرر کشور خاص دانست، چون این تغییرات برای تمامی کشتی گیران است و مطمئنا هر ورزشکاری که بتواند خود را به خوبی تجهیز و آماده کند، می تواند از این تغییرات به بهترین شکل بهره ببرد.

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود نیز گفت: خوشبختانه با ادامه تمریناتم در اردوی تیم ملی روند رو به رشدی را شاهد هستم و امیدوارم بتوانم در رویدادهای آتی در ترکیب تیم ملی باشم و دوباره برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی اخیر تیم ملی کشتی آزاد از روز ۱۷ تا ۲۸ دیماه برگزار شد. این مرحله از تمرینات، آغازگر اردوهای آماده سازی برای حضور در رقابتهای بین المللی جام تختی (روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه در تبریز)، رقابتهای قهرمانی آسیا (اسفندماه در قرقیزستان) و جام جهانی ۲۰۱۸ آمریکا (فروردین ماه سال آینده) بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید