چرا باید رونالدو – منچستریونایتد را منتفی بدانیم؟

  • آرشیو
  • شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۰۵
    کد خبر :205354

در ماه‎های اخیر صحبت از بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بیش از پیش مطرح شده است، اما دلایلی وجود دارد که نشان می‎دهد این انتقال عملی نخواهد شد.

به گزارش مهر، همه‌چیز قطعی شده و فقط مانده اعلام رسمی توسط تیم فوتبال منچستریونایتد مبنی بر اینکه آن‌ها الکسیس سانچس را از آرسنال جذب کردند و در ازای او هنریک میخیتاریان را به این تیم داده‌اند.

سانچس با حقوق سالانه ۱۶ میلیون یورو راهی منچستر شده و این موضوع می‏‌تواند پایانی برای گمانه‎زنی‌‎ها مبنی بر انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به یونایتد از رئال باشد. در سال‎های اخیر بارها رونالدو به تیم سابقش نسبت داده شده و اوج این خبرها هم در ماه‎های اخیر بوده است، اما به نظر ژوزه مورینیو برنامه‏ ای برای این انتقال ندارد.

الکسیس سانچس خط حمله‎ای را تقویت خواهد کرد که پیش از این هم در آن بازیکنانی مانند مارکوس راشفورد، خوان ماتا، روملو لوکاکو، آنتونی مارسیال، جسی لینگارد و زلاتان ایبراهیموویچ حضور داشتند.

به همین دلیل هم هست که احتمالا باید بازگشت رونالدو به تیم سابقش منچستریونایتد یا گرت بیل به لیگی که سابقا در آن بازی می‏‎کرده را منتفی بدانیم، مخصوصا که بیل هم مدام به این تیم نسبت داده می‎شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید