جذب تاکنون 38 میلیارد تومان کمک از خیرین مدرسه‌ساز در یزد

    کد خبر :205292

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز یزد با بیان این‌که 35 درصد از کلاس‌های مدارس استان فرسوده هستند، گفت:‌ از ابتدای امسال تاکنون بیش از 38 میلیارد تومان به مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کمک شده است.

به گزارش ایسنا، «امیرحسین رادمنش» با اشاره به ضرورت ساماندهی کلاس‌های درس مدارس استان،‌اظهار کرد: 10 هزار کلاس درس در استان یزد وجود دارد که 35 درصد این تعداد نیاز به بازسازی و بهسازی دارند.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی و آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد،‌افزود: در استان یزد جمعاً 300 مدرسه باید ساخته تا بتوانیم مدارس فرسوده را بازسازی و مرمت کنیم.

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان در ادامه با بیان این‌که تعداد دانش‌آموزان یزدی و ساکن در یزد نسبت به سال گذشته بیش از هفت درصد افزایش یافته است، گفت: کمبود مکان آموزشی یکی از معضلات جدی آموزش و پرورش در یزد است.

رادمنش ساخت 60 باب مدرسه در بافت و شهرک‌های مسکونی جدید الاحداث را از دیگر نیازهای جدی حوزه آموزش استان یزد دانست و بیان کرد:‌ خیران استان یزد از ابتدای امسال تاکنون بیش از 38 میلیارد تومان به مجمع خیرین مدرسه ساز استان کمک کردند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه خیران مدرسه‌ساز استان یزد حدود 20 سال است که ایجادشده و در این مدت دو هزار و 228 خیر شناسایی و سازمان‌دهی کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید