دی جی کنترلر جدید پایونیر DDJ-1000 با امکاناتی حرفه‌ای اما قیمتی مناسب معرفی شد

  • آرشیو
  • شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵
    کد خبر :205067

دی جی کنترلر جدید پایونیر DDJ-1000 با قیمت مقرون به صرفه معرفی شد. این دستگاه دی جی از امکانات خوبی مشابه دستگاه های حرفه ای DJ برخوردار است و تا چند هفته دیگر فروش آن آغاز می‌شود.

تنها چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه NAMM Show ، بزرگ‌ترین رویداد تجاری صنعت موسیقی در جهان شرکت پایونیر از یک دی جی کنترلر جدید به نام DDJ-1000‌ پرده برداری کرد. این دیوایس به منظور استفاده اختصاصی با نرم افزار rekordbox dj طراحی شده است، در حالی که مشابه سایر کنترلرهای استاندارد بازار است و می‌تواند قابلیت‌هایی مشابه با آن‌ها را نیز به کاربران ارائه کند.

به گزارش گجت نیوز مشکلی که با بسیاری از دی جی کنترلرها داریم این است که بازخورد مشابهی را با مدل‌های مخصوص کلوپ‌ها ارائه نمی‌کنند. دیوایس‌های مخصوص کلوپ معمولا سنگین‌تر هستند، دکمه‌های خوبی بر روی آن‌ها وجود دارد و دستگیره‌های کششی بر روی آن‌ها تعبیه شده است. بسیاری از کنترلرها ارائه کننده همین قابلیت‌ها هستند، اما نمی‌توانند احساس یکسانی را ارائه کنند. دی جی کنترلر جدید پایونیر DDJ-1000 یک محصول بسیار زیبا و سایز بزرگ است که بسیاری از ویژگی‌های برادر بزرگ‌تر خانواده سی دی جی خود یعنی CDJ-2000NXS مخصوص کلوپ را به ارث برده است. شرکت پایونیر حتی قابلیت‌هایی بیشتر را در DDJ-1000 گنجانده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به یک نمایشگر LCD تمام رنگی درست در وسط آن اشاره کرد. این نمایشگر می‌تواند اطلاعات مختلفی نظیر BPM یک موسیقی، زمان باقی‌مانده، کلید و شکل موجی یک موسیقی را به نمایش بگذارد.

دی جی کنترلر پایونیر همچنین دکمه مشابه و طرح بندی Knob شبیه به بسیاری از دستگاه‌های سری CDJ پایونیر را به ارث برده است تا در صورت استفاده از هر دو مدل، مشکلی بابت عادت به جایگاه کلیدها و تظیمات نداشته باشید. با قرض گرفتن بسیاری از جنبه‌های شکل ظاهری که می‌توان آن‌ها را در مدل‌های حرفه‌ای مخصوص کلوپ یافت، باید DDJ-1000 را یکی از بهترین دستگاه‌ها در نوع خود بدانیم. همانطور که در کنترلر DDJ-RZ می‌توان دید، مدل جدید DDJ-1000 نیز حاوی دو درگاه USB در قسمت پشت است که می‌تواند جابجایی بین دی جی ها و یا استفاده از سیستم‌های پشت به پشت را به ارمغان بیاورد. اما در اینجا یک میکسر متفاوت نیز به چشم می‌خورد؛ هر کانال می‌تواند به یک USB A، USB B یا فونو / لاین اختصاص داده شود، بنابراین اگر شما با شخص دیگری مشغول پخش موسیقی هستید، کانال‌ها می‌توانند بر آن اساس تقسیم شوند. برای دیدن تمامی امکانات دی جی کنترلر جدید پایونیر DDJ-1000 توصیه می‌کنیم به این صفحه مراجعه کنید.
قیمت دی جی کنترلر جدید DDJ-1000

اگر شما هم علاقه‌مند به خرید این دی جی کنترلر نیمه حرفه‌ای شده‌اید، لازم به ذکر است که از اواسط ماه فوریه می‌توانید آن را با قیمت 1.199 دلار خریداری کنید. همچنین شما نیازمند تهیه یک کلید اشتراک 129 دلاری برای نرم افزار rekordbox dj هستید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید