حریف سر سخت بازار شاسی‌ بلندها را بشناسید

  • خودرو
  • شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۵۰
    کد خبر :204998

شاسی بلند رکستون G4 از سوی گروه صنعتی رامک خودرو رونمایی شد تا در بازار شاسی بلند‌ها به عنوان حریفی سرسخت عرض اندام کند.

رامک خودرو به عنوان نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران در مراسمی با حضور سفیرکره در ایران، مدیران سانگ یانگ و رامک خودرو شاسی بلند رکستون G4 را به بازار ایران معرفی کرد.

رکستون بزرگ‌ترین خودرویی است که پیش‌تر توسط رامک خودرو به بازار ایران معرفی شد اما به دلیل محدودیت های واردات با حجم موتور کمتر از 2500 سی سی امکان عرضه خودرو وجود نداشت حال با گذشت 4 سال از ورود آخرین سری رکستون W به ایران نسل دوم این خودرو با پیشرانه 2 لیتری توربو در آستانه عرضه به بازار قرار دارد.

این خودرو که از نظر فنی و اندازه نسبت به دو خودروی سانتافه و سورنتو برتری دارد، خودرویی مناسبی برای آفرود محسوب می‌شود و پیش بینی می شود که در بازار با استقبال مناسبی روبه رو شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ،اگرچه رامک خودرو هنوز به صورت رسمی قیمت این شاسی بلند را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد رکستون با قیمت حدود 300 میلیون تومان به بازار عرضه شود.

دوربین 360 درجه با نمای سه بعدی، درب صدوق عقب هوشمند اتوماتیک، کروز کنترل هوشمند، سیستم هوشمند ورود به خودرو به همراه دکمه استارتر موتور، مانیتور 8 اینچی لمسی، سنسور تشخیص مانع برای تمامی شیشه‌ها، سنسور پارک عقب و جلو، گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تیپ ترونیک، چهار چرخ محرک ، ترمزهای عقب و جلو دیسکی از نوع خنک شونده، فرمان برقی حساس به سرعت، 9 ایربگ در 13 نقطه، رادار نقطه کور، از جمله ویژگی‌ها و امکانات امپراطور سانگ یانگ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید