چنارانی: حضور وزرای امور خارجه، نفت، راه و کار در جلسه یکشنبه کمیسیون امنیت ملی / طرح دعوای حقوقی برای دریافت غرامت به خانواده جان‌باختگان سانچی

  • سیاسی
  • شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷
    کد خبر :204953

یک عضو اصولگرای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزرای امور خارجه راه و شهرسازی، نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه یکشنبه این کمیسون به منظور رسیدگی به ابعاد مختلف پرونده سانحه آتش‌سوزی در کشتی سانچی خبر داد.
هاجر چنارانی با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به سانحه آتش‌سوزی در نفتکش سانچی اعلام کرد: باتوجه به آن که این نفتکش در فاصله اندکی از آب‌های چین دچار سانحه شده، طبیعتاً این کشور باید پاسخگو باشد و جای تعجب است که برخی مقامات جمهوری اسلامی بدون بررسی دقیق ماجرا از قصور این کشور چشم‌پوشی کردند.

نماینده اصولگرای نیشابور در مجلس با اشاره به اینکه رسیدگی به این پرونده به‌طور خاص به کمیسیون امنیت ملی در سیاست خارجی مجلس محول شده است، گفت: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که به‌طور ویژه به ابعاد مختلف این سانحه پرداخته و آن را مورد رسیدگی قرار دهیم.

طرح دعوای حقوقی برای دریافت غرامت به خانواده جان‌باختگان سانچی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: متاسفانه علاوه بر هزینه سنگین ناشی از خسارات وارده به نفتکش سانچی، تعدادی از هموطنان‌مان نیز بر اثر این حادثه در گذشتند و خانواده‌های آنها داغدار شدند که لازم است با طرح دعوای حقوقی خسارات وارده تامین شود.

حضور وزرای امورخارجه، نفت، راه و کار در جلسه یکشنبه کمیسیون امنیت ملی

به گزارش ایلنا،عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین از حضور تعدادی از وزرای دولت در جلسات آتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی ابعاد این پرونده خبر داد و گفت: بنابر تصمیم‌گیری در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار است وزرای امور خارجه، راه و شهرسازی و همچنین وزیر نفت در جلسات کمیسیون امنیت حاضر شده و درباره جزئیات این پرونده توضیح دهند. همچنین لازم است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به‌عنوان نماینده به محل حادثه اعزام شده بود به مجلس بیاید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید