منتظر قسمت 4 انیمیشن جذاب «داستان اسباب بازی» باشید

    کد خبر :204886

استفانی فولسام برای نوشتن متن داستان قسمت چهارم انیمیشن «داستان اسباب بازی» انتخاب شد.

استفانی فولسام که به تازگی با کمپانی مارول برای نوشتن نامش در «ثور: رگناروک» به مشکل برخورده بود برای نوشتن متن قسمت چهارم «داستان اسباب بازی» انتخاب شد.

ساخت این قسمت از انیمیشن محبوب پیکسار مدت‌هاست که مدنظر قرار دارد و ابتدا گفته شده بود این قسمت ژوئن ۲۰۱۷ راهی سینماها می‌شود.

رشیدا جونز ابتدا برای نوشتن این فیلم انتخاب شده بود تا با همکار طولانی مدتش ویل مک‌کورک فیلمنامه این قسمت را بنویسد اما او سال پیش از این پروژه جدا شد. وی به دلیل پیشنهادهای غیرقابل قبولی که از سوی پیکسار و جان لستر برای خط داستانی ارایه می‌شد، این پروژه را ترک کرد. وی بعدها گفت تفاوت‌های فلسفی در روند داستان داشتند. این دو نویسنده بعد اعلام کردند پیکسار در زمینه همکاری با زنان و رنگین پوستان خط مشی متفاوتی را دنبال می‌کند.

لستر پیشتر گفته بود در پیکسار و دیزنی ما فقط در حالتی به ساخت یک دنباله می‌پردازیم که داستانی به خوبی و حتی بهتر از قسمت‌های قبلی داشته باشیم.

اما برای فولسام نوشتن این دنباله می‌تواند مهمترین کاری باشد که تاکنون انجام داده است. او با نوشتن فیلمنامه اوریجینال «۱۹۶۹: یک اودیسه فضایی» در فهرست سیاه فیلمنامه‌های هالیوودی جای گرفت.

پیشتر گفته شده بود «داستان اسباب بازی‌ها ۴» بر بستر یک داستان عاشقانه شکل می‌گیرد و داستان دیگری به کارگردانی جان لستر با دو شخصیت اصلی وودی و بو پیپ ساخته می‌شود و در واقع وودی موضوع مرکزی است که عاشق بو پیپ می‌شود.

تاکنون وودی شخصیت کابوی این مجموعه در کنار باز فضانورد قصه‌های اصلی را شکل داده‌اند. در قسمت سوم با توجه به بزرگ شدن پسربچه‌ای که صاحب این عروسک‌ها بود، آنها سرنوشت متفاوتی پیدا کردند و راهی یک کودکستان شدند.

قسمت سوم این مجموعه با فاصله‌ای ۱۱ ساله از قسمت دوم اکران شده بود و این مجموعه بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس فروش کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید