یک باگ در مسنجر فیس‌بوک موجب فریز شدن آیفون هنگام تایپ می‌شود

  • آرشیو
  • جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۰۲
    کد خبر :204738

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کاربران مسنجر فیس‌بوک در نسخه iOS با یک باگ آزاردهنده دست و پنجه نرم می‌کنند. گفته می‌شود این باگ اجازه نمی‌دهد کاربر بیش از چند کلمه را در یک خط تایپ کند و دستگاه با مشکل فریز شدن مواجه می‌شود.

این مشکل با باز و بسته کردن اپلیکیشن و یا حذف و نصب دوباره آن رفع نخواهد شد. بنابراین کاربرانی که با این مشکل درگیر هستند می‌بایست جملات خود را در چندین پیام جداگانه ارسال کنند. فیس‌بوک در حال بررسی این مشکل است اما تا کنون راه حلی برای رفع آن پیدا نشده است.

هر مشکلی که در اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک رخ دهد، می‌تواند فعالیت میلیون‌ها نفر را مختل کند. حدود یک میلیارد نفر در سرتاسر دنیا عضو این پیام‌رسان هستند که بخش زیادی از آن‌ها نیز از دستگاه‌های محهز به iOS استفاده می‌کنند، بنابراین چنین باگی می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد.

به گزارش آی تی رسان فیس‌بوک به‌تازگی قول داده اپلیکیشن پیام‌رسان خود را اندکی سبک‌تر کند. فیس‌بوک در طول سالیان گذشته امکانات متعددی را به اپلیکیشن پیام‌رسان خود افزوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت استفاده از ربات، تماس صوتی و تصویری و حتی بازی کردن اشاره کرد. افزوده شدن این حجم از قابلیت‌ها موجب شده مسنجر بیش از حد سنگین بشود و این موضوع سبب مصرف بیش‌تر باتری و هم‌چنین استفاده بسیار زیاد از منابع دستگاه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید