اینستاگرام در حال تست استوری فقط متنی است

  • آرشیو
  • جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۳۵
    کد خبر :204558

بر اساس گزارشی جدید، قابلیت ارسال پیام‌های فقط متنی در بخش استوری شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، به زودی به این سرویس اضافه خواهد شد.

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در حال تست قابلیت جدیدی است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند در بخش استوری این سرویس، پیام‌های فقط متنی را ارسال کنند. بنا به گزارش The Next Web این قابلیت یک ویژگی همانند قابلیت ارسال تصویر یا ویدیو در استوری است. اگرچه قابلیت مورد بحث اولین بار در ماه دسامبر توسط برخی از کاربران ژاپنی اینستاگرام مشاهده شده بود، اما حالا ظاهرا گروه منتخبی از کاربران در اروپا نیز به ویژگی مورد اشاره دسترسی پیدا کردند.

این ویژگی همانند سایر گزینه‌های معمول بخش استوری از جمله بومرنگ و لایو، به عنوان یک گزینه جداگانه در پایین این بخش قرار دارد. پس از انتخاب این گزینه شما می‌توانید متن مورد نظر خود را نوشته و از امکانات مختلف در نظر گرفته شده برای تغییر رنگ و فونت و پس زمینه‌ی متن، بهره ببرید. این قابلیت نسبت به گزینه‌هایی که قبلاً در اینستاگرام با آن‌ها کار کرده‌اید تفاوت زیادی ندارد. به عبارت دیگر هم اکنون می‌توانید به طور مشابه با انتخاب یک تصویر و تپ کردن روی ابزار خودکار در بالای صفحه، متن مورد نظر خود را نوشته، تغییر رنگ داده و سپس با تپ کردن و نگه داشتن انگشت خود روی نمایشگر گوشی، در بخش استوری منتشر کنید؛ بدین ترتیب شما یک متن با پس‌زمینه‌ی خالی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده‌اید. علاوه بر این در جدیدترین نسخه‌های اینستاگرام به نظر می‌رسد که پس زمینه‌ی پیش فرض کمی روشن‌تر شده، به نحوی که شما را به یاد سبک رنگ‌بندی نوار وضعیت شبکه اجتماعی فیسبوک می‌اندازد. ایجاد یک میانبر برای به اشتراک‌گذاری محتوای فقط متنی در بخش استوری یک ابزار کاربردی است که بسیاری از کاربران پیش از این انتظار اضافه شدن آن را به شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام داشتند. هنوز مشخص نیست که اینستاگرام چه زمانی این قابلیت را به صورت گسترده‌تر در دسترس افراد قرار خواهد داد.

به گزارش زومیت وب‌سایت WaBetaInfo گزارشی کامل‌تر در مورد قابلیت مورد بحث‌ منتشر کرده که در آن اعلام شده که اینستاگرام همچنین در حال تست یک قابلیت دیگر نیز است. این ویژگی در هنگام گرفتن اسکرین‌شات یک نوتیفیکیشن به کاربر نمایش می‌دهد. بر اساس گزارش مورد بحث اگر کاربران از صفحه‌ی استوری افراد دیگر اسکرین‌شات بگیرند، با پیام پاپ‌آپی مواجه خواهند شد که متن این پیام بدین شرح است: “اگر‌ بار دیگر از یک استوری اسکرین‌شات بگیرید، شخص مقابل از این اقدام شما آگاه خواهدشد.”

نظر شما در مورد این ویژگی جدید در اینستاگرام چیست؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید