چرا پویا مثل نسیم دیده نمی‌شود؟

    کد خبر :204264

عمو قناد ـ مجری تلویزیون در چهار دهه اخیر ـ از تدارک ویژه‌برنامه نوروزی در گروه کودک شبکه دو سیما خبر داد. او در بخشی از صحبت‌هایش هم به طرح این پرسش پرداخت که چرا شبکه‌ای همانند پویا مانند شبکه نسیم دیده نمی‌شود؟

این سازنده برنامه‌های کودک که در حال حاضر نیز برنامه «یه گله جا» را در شبکه دو سیما به روی آنتن می‌برد، درباره برنامه نوروزی‌اش گفت: ساخت ویژه برنامه نوروزی را به کودکان مژده می‌دهم؛ به دنبال اسپانسر هستیم تا بتوانیم مشارکتی ویژه برنامه نوروزی گروه کودک شبکه دو را بسازیم.

او گفت: من همیشه کارهایم ابتدا جنبه آموزشی دارد و سپس بُعد تفریحی. در ویژه برنامه نوروز هم تلاش می‌کنیم بیشتر نکات ایمنی برای سفر و خانواده و در کنار خانواده بودن را یادآوری کنیم.

این مجری پیشکسوت کودکان همچنین یادآور شد: احتمالا وزارت بهداشت همانند برنامه «یه گله جا»، در ویژه برنامه نوروز گروه کودک و نوجوان هم مشارکت کند.

قناد در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره‌ی عملکرد شبکه پویا و اینکه آیا از سوی این شبکه پیشنهادی به وی برای دعوت به همکاری شده است؟ توضیح داد: پیش از این جلساتی برگزار شد و پیشنهاداتی هم از سوی مسؤولان شبکه پویا مطرح شد، اما متاسفانه آن را دنبال نکردند و ادامه پیدا نکرد.

او همچنین درباره‌ی عملکرد شبکه پویا که نزدیک به پنج سال است راه‌اندازی شده، اظهار کرد: چه می‌شود که شبکه‌ای همچون نسیم به خوبی خودش را نشان می‌دهد و شبکه پویا کمرنگ می‌شود؟ شبکه پویا با تجربه ۳۵ ساله من و همکارانم می‌تواند پویاتر باشد. این شبکه نیاز به تلاش و همت و دلسوزی بیشتری دارد.

به گزارش ایسنا:قناد در پایان درباره شبکه پویا گفت: من این آمادگی را دارم که تجربه‌های گذشته را با فنون جدید و شکل جدید برای بچه‌های امروز که با بچه‌های دیروز بسیار متفاوت هستند نشان بدهم. شبکه پویا هم تلاش کرده است برنامه‌های مفیدی را بسازد، برنامه‌های مفیدی دارد اما باز هم جای پیشرفت در برنامه کودک و خردسال دیده می‌شود؛ البته در ساخت برنامه‌های کودک پول حرف دوم را می‌زند اما بچه‌ها برای به‌روز بودن نیاز دارند در قالب این برنامه‌ها هدایت شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید