کلانتری تاکید کرد

شفاف سازی؛ راهکار برون رفت و جلوگیری از فساد اداری

    کد خبر :204051

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز سرزده وارد استان اصفهان شد و از مرکز مدیریت پسماندهای صنعتی ویژه که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال فعالیت است، بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز در حالیکه مسعود تجریشی معاون محیط زیست انسانی سازمان وی را همراهی می کرد برای بررسی میدانی محیط زیست استان، سرزده وارد اصفهان شد و از مرکز مدیریت پسماند های صنعتی ویژه که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال فعالیت است، بازدید کرد.

کلانتری با یادآوری چهار اولویت اصلی ابلاغ شده از سوی رئیس جمهوری در حوزه محیط زیست و تاکید برای ساماندهی پسماند طی چهار سال آتی دولت دوازدهم، گفت: با توجه به محدودیت های اعتباری دولت و اهمیت رفع چالش پسماند در کشور، ضروری است از فعالیت بخش خصوصی در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت حمایت شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این بازدید ضمن تاکید بر ضرورت همکاری با صنایع حافظ محیط زیست، تصریح کرد: راهکار برون رفت و جلوگیری از فساد اداری، شفاف سازی است.

معاون رئیس جمهور اشاره ای به بخش نامه ابلاغی خود مبنی بر ضرورت شفاف سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات داشت و اظهار کرد: مقرر شده معاونت انسانی سازمان طی یک ماه آتی، ساز و کار اجرایی این موضوع در سازمان را ارائه دهد.

گفتنی است، مرکز مدیریت پسماند های صنعتی ویژه اصفهان یکی از مدرن ترین مراکز مدیریت پسماند کشور است که در سال های گذشته افتتاح شده ولی بنا به دلایلی در حال حاضر با 12 درصد توان در حال فعالیت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید