زمان کنفرانس سونی در MWC 2018 مشخص شد؛ منتظر گوشی کم‌حاشیه سونی باشیم؟

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۲۰
    کد خبر :204019

در حالی که کمی بیشتر از یک ماه تا آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا باقی مانده، زمان برگزاری کنفرانس سونی در MWC 2018 از سوی این شرکت اعلام شد.

سونی اعلام کرد که قرار است در صبح روز دوشنبه، 26 فوریه (7 اسفند) کنفرانس خود را در رویداد MWC 2018 برگزار کند. البته دعوت‌نامه کنفرانس سونی در MWC 2018 صرفا تاریخ این رویداد را مشخص کرده و اطلاعی از محصولاتی که قرار است در آن معرفی شود، نداده است.
احتمال معرفی گوشی جدید سونی در MWC 2018

طبق پیش‌بینی کارشناسان، احتمال معرفی گوشی اکسپریا ایکس زد پرو (Xperia XZ Pro)، به عنوان نخستین گوشی سونی با نمایشگر اولد 18:9 و حاشیه‌های اضافی کم، در این رویداد بسیار زیاد است. طراحی این اسمارت فون جدید سونی به گونه‌ای است که «اولین»های زیادی را برای کمپانی ژاپنی و کاربران پر و پا قرصش به همراه دارد؛ از جمله این موارد می‌توان به اولین گوشی سونی با دوربین دوگانه در قاب عقب نام برد.

به گزارش گجت نیوز سونی در نمایشگاه MWC 2018 از جانشین گوشی اکسپریا ایکس زد 1 رونمایی خواهد کرد و احتمالا نسخه کامپکت این موبایل را نیز خواهیم دید. همچنین، انتظار می‌رود شاهد معرفی چند قطعه جانبی سونی در MWC 2018 باشیم. منتظر خبرهای بیشتر گجت نیوز از کنفرانس سونی در کنگره جهانی موبایل باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید