پیام تبریک مدیرعامل منطقه‌آزاد کیش به حسن روحانی

    کد خبر :20398

مدیرعامل منطقه‌آزاد کیش به رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

متن پیام تبریک علی اصغر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش به رئیس جمهور منتخب به این شرح است :

به نام خدا

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

در پرتو لطف حضرت حق و همزمان با عید سعید فطر بزرگترین عید مسلمانان جهان, ایران اسلامی شاهد پیروزی بزرگ و پایان موفقیت آمیز مذاکرات هسته ای بود. دستاوردی ارزشمند که در سایه رهنمودها و حمایتهای رهبر معظم انقلاب و دعای خیر ملت غیور,تدبیر و درایت رئیس جمهور محترم و خستگی ناپذیر و تبحر تیم مذاکره کننده بدست آمد و گرانقدرترین پاسداشت برای خون شهدای هسته ای و ایثار و از خودگذشتگی آنان بود.

تعامل عزت خواه ایران با گروه 5+1 و نتیجه ارزشمند مذاکرات هسته ای بزرگترین پیروزی دیپلماسی کشور بود که به مدد پایمردی و صبر و درایت دولتمردان ایران اسلامی، نام کشورمان را برای همیشه در خاطره جهانیان ماندگار کرد. ملت عزتمند ایران نیز که کامشان از شهد این پیروزی بزرگ شیرین است تلاش غیورانه و همت بلند تک تک اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای را که برای احقاق حقوق ملت خود از هیچ کوششی فروگذار نکردند هرگز از یاد نخواهد برد.

با سپاس از خداوند منان که همواره در شرایط سخت یار و یاور ایرانیان سرافراز بوده است، این پیروزی غرورآفرین را محضر مقام معظم رهبری، رییس جمهور محترم و وزیر امور خارجه صبور و با تدبیر کشورمان جناب آقای دکتر ظریف و تیم سخت کوش هسته ای تبریک عرض می کنم.

امید است که در سایه مهر خداوند نام ایران اسلامی همواره قرین عزت و سربلندی باشد و ما نیز بتوانیم در حفظ خون شهدای هسته ای و شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و ادامه راه آنان ثابت قدم باشیم.

علی اصغر مونسان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید