جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد

تلاش دشمن برای ناامن کردن تهران/ رافت پلیس دراغتشاشات عامل جدایی راه مردم از آشوبگران بود

    کد خبر :203913

جانشین فرمانده نیروی انتظامی رویکرد اقتدار توام با رافت پلیس در روزهای اغتشاشات را عاملی برای جدایی راه مردم از آشوبگران و ناامیدی دشمن دانست.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی در همایش فرماندهان و روسای پلیس تهران بزرگ که صبح امروز در ستاد مرکزی پلیس پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: باید از اقدامات و زحمات تمامی ماموران پلیس پایتخت اعم از فرماندهان، روسا و کارکنان در برقراری نظم و امنیت شهر تهران و همچنین مشارکت در ماموریت‌های کشوری همچون راهپیمایی اربعین و تامین امنیت مناطق زلزله زده و حوادث اخیر قدردانی کنم و من به داشتن چنین همکارانی افتخار می‌کنم.

مومنی با اشاره به ماموریت‌های پلیس در ماه‌های اخیر اظهار کرد: بسیاری از ماموریت‌های پیش آمده برای پلیس در این مدت، ماموریت‌های ویژه‌ای بوده است و خوشبختانه همکاران من در این ماموریت‌ها موفق عمل کردند.

مومنی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع اخیر رخ داده در تهران اظهار کرد: دشمن تلاش داشت تا تهران را ناامن کند اما خوشبختانه با مدیریت فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همکارانش اقتدار توام با رافت پلیس به نمایش درآمده و باعث کنترل موضوع شد.

مومنی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار توام با رحمت، عدالت و رافت پلیس، گفت: همین رویکرد نیز در همه ماموریت‌های ناجا و خصوصا پلیس پایتخت مد نظر قرار گرفته است که نمونه آن همین اغتشاشات اخیر بود.

مومنی امنیت را به اکسیژنی برای جامعه تشبیه کرد و گفت: مقدمه هر امری امنیت است بدون امنیت هیچ کاری انجام نخواهد شد و جامعه‌ای رشد می‌کند که امنیت داشته باشد. بنابراین همانطور که حیات انسان به اکسیژن وابسته است پیشرفت و رشد یک جامعه نیز وابسته به امنیت است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است اظهار کرد: پلیس تشکیل شده تا امنیت عمومی مردم را حفظ کند و قطعا با کسانی که بخواهند نظم و امنیت مردم را مختل کند قاطعانه برخورد خواهد شد.

مومنی با بیان اینکه دشمنان خارجی و استکبار جهانی به دنبال این هستند تا میان مردم و تامین کنندگان نظم جامعه تنش ایجاد کنند، گفت: خوشبختانه رویکرد اقتدار توام با رافت پلیس در ایام اغتشاشات سبب شد تا مردم راه خود را از آشوبگران جدا کرده و دشمن را ناامید کنند.

مومنی ادامه داد: در این ایام همدلی و همفکری میان ماموران پلیس و درک مشترک از ماموریت‌ها سبب شد تا همه پای کار آمده و وظایف خود را به درستی انجام دهند.

جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت آمادگی کامل و تداوم آموزش‌ها در میان بدنه نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: رویدادهای اخیر به خوبی نشان داد که نیروی انتظامی در همه شرایط آمادگی خود را حفظ کرده و هر ماموریتی را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

مومنی در پایان سخنانش با قدردانی از اقدامات ماموران پلیس پایتخت و ماموران پلیس در سراسر کشور اظهار کرد: امنیت برای همه مردم است. باید به تک تک افراد جامعه احترام گذاشت و فراموش نکنید که اقتدار توام با رافت تاثیر بسیاری بر اذهان عمومی و موفقیت ماموریت‌های پلیس دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید