خواننده معروف از همکاری با “خندوانه” می گوید

    کد خبر :203802

خواننده گروه “پالت” گفت: در اجرای 29 دی ماه آلبوم “حرمان” که به تازگی منتشر شده و شامل 12 قطعه جدید عاشقانه است برای اولین بار اجرا می کنم.

امید نعمتی خواننده موسیقی پاپ درباره این که همکاری او با رامبد جوان برای تیتراژ خندوانه به کجا رسیده است، گفت: رامبد جوان هنوز صحبتی با من نکرده و تماس تلفنی هم با هم نداشته ایم.

وی در همین راستا افزود: من به کارهای مربوط به انتشار آلبومم مشغول بودم و او نیز به کارهای خودش مشغول است. چیزی نمی توانم در این باره فعلا بگویم اما باید دید تصمیم رامبد جوان در این باره چیست.

این خواننده موسیقی پاپ درباره این دوره جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تنها یک اجرا دیدم که آن هم موسیقی کلاسیک بود و مربوط به گروه باروک بود. لذت زیادی از اجرا بردم، گروه های خارجی که حضوردارند بسیار خوب هستند و فکر می کنم جشنواره موسیقی فجر رویداد خوبی است.

نعمتی به اجرای خود در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و توضیح داد: در اجرای 29 دی ماه آلبوم “حرمان” که به تازگی منتشر شده و شامل 12 قطعه جدید عاشقانه است برای اولین بار اجرا می کنم. نیما رمضان، کسری سبکتکین، امین راد، مهیار طهماسبی از نوازندگانی هستند که برای اجرا در بیست و نهم دی ماه همکاری می کنند.

وی درباره شهادت دریانوردان ایرانی در حادثه نفت کش سانچی بیان کرد: بعد از این حادثه قلبمان به درد آمد. این حادثه دردناک است به ویژه که دریانوردان هموطنان ما بودند. همیشه انسان متاثر می شود که حوادث این گونه هموطنانمان را از ما می گیرد.

خواننده گروه پالت خاطرنشان کرد: مدتی است که خبرهای بد زیاد شده است. مشکلات معیشتی، زلزله، آلودگی هوا و حادثه نفت کش سانچی اتفاقات بدی بود که برای مردم روی داد. با خود گفتم کاش قرعه کشی جام جهانی در این میان لااقل خوب می شد که حال مردم خوب باشد اما آن هم بد بود. امیدوارم مسیری که این مدت همه را ناراحت کرده به سمت مثبت و امیدوار کننده ای تغییر پیدا کند تا از این پس مردم خبرهای خوب و خوش بشنوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید