کاهش قیمت بیت کوین به کمتر از 10هزار دلار

    کد خبر :203570

چندی پیش، قیمت بیت کوین به 20 هزار دلار نیز رسید. حال با کاهش قیمت بیت کوین به کمتر از 10 هزار دلار روبرو هستیم. آیا این ارز دیجیتالی به قیمت اولیه خود باز خواهد گشت؟

چند هفته‌ای بود که با کاهش قیمت بیت کوین به صورت روزانه روبرو بودیم. این ارز دیجیتالی تا قیمت 20هزار دلار نیز رفت اما در حال حاضر با افت قیمت روبرو شده و برای اولین بار از ماه دسامبر در معاملات بیتترکس و کوین بیس به زیر 10هزار دلار سقوط کرده است.

طبق گفته کوین مارکت کپ(Coin Market Cap) همه ارزهای رمزگذاری شده با افت قیمت مواجه شده‌اند. دلایل این افت هم به خاطر ترس از تنظیم قوانین جدید در آلمان، قوانین سخت‌گیرانه در کره جنوبی و همچنین تأثیرات کمیسیون معاملات جهانی خواهد بود. انجمن ردیت r/CryptoCurrency کاربران آمریکایی که نیاز به راهنمایی دارند را به خطوط تلفن مشاوره در این زمینه متصل می‌کند.

در اوایل ماه جاری محققان به این نتیجه رسیدند که افزایش ناگهانی 850 دلاری بیت کوین طی روزهای معاملاتی ام تی گاکس توسط یک فرد مشخص انجام شده است. با حضور یافتن سرمایه‌داران بسیار در این زمینه، تغییر قیمت‌ها افزایش‌ یافته و ثروتمندانی که دارای سود و منفعت در معاملات هستند هرگز علاقه‌ای به ضرر کردن ندارند.

بیتترکس پایین‌ترین حد قیمت 24 ساعته بیت کوین را 9450 دلار اعلام کرد درحالی‌که کوین بیس رقمی معادل 9969 دلار تخمین زد. در هر دو معامله قیمت بیت کوین کمی بالاتر در حال نوسان است. کوین بیس قبلاً نیز تمایل به توقف معاملات را در طول رکود نشان داده بود. در هر حال اگر مشتریان معاملات بیت کوین دست به کار نشوند، این روند به همین صورت باقی خواهد ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید