تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گوشی های بعدی موتورولا پیش از رونمایی لو رفت

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۲۷
    کد خبر :203406

موتو ایکس 5 (Moto X5)، موتو جی 6 (Moto G6)، موتو جی 6 پلاس (Moto G6 Plus) و موتو جی 6 پلی (Moto G6 Play)، نام گوشی های بعدی موتورولا هستند که به تازگی چند تصویر تبلیغاتی، مشخصات فنی و قیمت آنها لو رفته است.

به احتمال زیاد، شاهد رونمایی از گوشی های بعدی موتورولا در نمایشگاه MWC 2018 در ماه بعد میلادی باشیم. اخیرا اطلاعاتی از مشخصات و طراحی این محصولات -که در دو سری G و X معرفی می‌شوند- به بیرون درز کرده است.
عکس‌های تبلیغاتی و مشخصات گوشی های بعدی موتورولا

موتورولا موتو ایکس 5

موتورولا موتو ایکس 5 را می‌توان عجیب‌ترین گزینه در این فهرست نامید. گوشی بعدی سری ایکس موتورولا دارای نمایشگری با یک بریدگی شبیه به آیفون ایکس اپل است و یک دکمه سفید مجازی نیز در پایین این نمایشگر دیده می‌شود. همچنین، با توجه به اینکه خبری از سنسور فیزیکی اثر انگشت در گوشی جدید موتورولا نیست، احتمالا با محصولی مجهز به اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش روبه‌رو شویم. البته، احتمال استفاده از سنسور تشخیص چهره (همانند آیفون 10) در موتو ایکس 5، این فرضیه را به کلی رد می‌کند.

موتو X5 با نمایشگر 5.9 اینچی 18:9 و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل معرفی می‌شود. هنوز مشخص نیست که بریدگی این صفحه نمایش چگونه خود را با بخش نوتیفیکیشن‌های اندروید مطابقت می‌دهد یا اینکه تکنولوژی Smart Ai موتو دقیقا قرار است چه وظیفه‌ای را بر عهده بگیرد. موتو ایکس 5 به عنوان یکی از گوشی های بعدی موتورولا به 4 دوربین (دوربین دوگانه در عقب و جلو) مجهز خواهد شد. در آخر اینکه، به جای استفاده از نام “Moto” از برند کامل “Motorola” در قاب جلو استفاده می‌شود.
موتورولا جی 6، جی 6 پلاس و جی 6 پلی

در سری G گوشی های بعدی موتورولا برخلاف نسل قبل، از شیشه سه‌بعدی در قاب عقب استفاده خواهد شد. موتورولا موتو جی 6 به پردازنده اسنپدراگون 450 و صفحه نمایش 5.7 اینچی 18:9 با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل مجهز می‌شود. در کنار این پردازنده، 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز قرار خواهد گرفت. دوربین عقب این گوشی موبایل موتورولا، دوگانه (با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسل) خواهد بود در حالی که دوربین سلفی آن به حسگری 16 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

اما در سوی دیگر، موتورولا موتو جی 6 پلاس را می‌بینیم؛ اسمارت فونی با صفحه نمایش بزرگتر 5.93 اینچی نسبت به مدل اورجینال که همان وضوح تصویر را ارایه می‌دهد. در حالی که دوربین هر دو گوشی موتو G6 و موتو G6 پلاس مشابه یکدیگر است، گوشی بزرگتر به رم بیشتر 6 گیگابایتی مجهز می‌شود. موتورولا در این محصول از پردازده اسنپدراگون 630 استفاده خواهد کرد.

به گزارش گجت نیوز موتو G6 دارای یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی است اما G6 پلاس از باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد. آخرین مدل از گوشی های بعدی موتورولا نیز موتورولا موتو جی 6 پلی نام دارد؛ گوشی هوشمندی که در آن از باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد شد. صفحه نمایش موتو G6 پلی 5.7 اینچی است و وضوح تصویری برابر با 720 پیکسل ارایه می‌کند. در هر سه مدل سری G موتورولا، اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود.


قیمت گوشی های بعدی موتورولا

موتو G6 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد عرضه خواهد شد. موتو G6 Plus را نیز در رنگ‌های نیلی سیر، نقره‌ای و طیفی از سبز خواهیم دید. رنگ‌های موتو G6 Play هم زغالی تیره، طلایی و آبی سیر خواهد بود. قیمت موتو جی 6 پلاس حدود 330 دلار برآورد شده در حالی که موتو جی 6 معمولی تقریبا 240 دلار برچسب قیمت خواهد خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید