سونی اکسپریا XZ پرو با نمایشگر اولد و 4K در راه نمایشگاه بارسلون

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۲۲
    کد خبر :203399

مشخصات فنی سونی اکسپریا XZ پرو به عنوان جدیدترین پرچمدار شرکت سونی لو رفت. این گوشی هوشمند با ویژگی‌های منحصر به فرد در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شود.

بعد از انتشار اطلاعاتی مبنی بر معرفی پرچمداران جدید سامسونگ در خلال کنگره جهانی موبایل 2018، به نظر می‌رسد این رویداد میزبان سونی و پرچمدار جدید آن نیز خواهد بود. بنا بر جدیدترین گزارشی که از سوی منابع چینی منتشر شده است، سونی اکسپریا ایکس زد پرو به صفحه نمایشی اولد و “کشیده” با اندازه 5.7 اینچ و وضوح 4K تجهیز خواهد شد. در این صورت احتمالا نسبت ابعاد صفحه نیز برابر 18:9 باشد.

در بخش پشتی، سازندگان از سیستم دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور 18 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.33 میکرومتر و 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.38 میکرومتر بهره برده‌اند. قسمت جلویی دستگاه هم میزبان سنسوری 13 مگاپیکسلی خواهد بود تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی را با کیفیتی بالا ثبت کنند.

به گزارش گجت نیوز از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید سونی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3 هزار و 420 میلی‌آمپر ساعتی و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. خوشبختانه این اطلاعات با شایعاتی که چند هفته پیش شاهد انتشار آنها از طریق منبعی دیگر بودیم، هم‌خوانی کامل دارند. در این صورت شانس درست بودن آنها بالا می‌رود.

گفته می‌شود سونی اکسپریا XZ پرو با قیمت 6 هزار یوان (930 دلار یا 758 یورو) در بازار چین به فروش می‌رسد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید