اعراب به دست خودشان شکست در برابر صهیونیستها را رقم زدند

    کد خبر :203316

شیخ الازهر تاکید کرد که اعراب به دست خودشان شکست در برابر رژیم صهیونیستی را رقم زدند.

به گزارش بازتاب به نقل از الیوم السابع، احمد الطیب شیخ الازهر در سخنرانی خود در افتتاحیه کنفرانس جهانی الازهر برای یاری رساندن به قدس عنوان داشت: ما در برابر خداوند و تاریخ هیچ عذری به دلیل ضعیفمان و خواری مان نداریم چرا که اگر بخواهیم تمام منابع قدرت و منابع مادی و انسانی در اختیار ما قرار خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: باید آگاه باشیم که شمارش معکوس تجزیه منطقه و تکه تکه شدن آن و تعیین رژیم صهیونیستی به عنوان پلیس در منطقه و تحمیل خواسته هایش آغاز شده است.

شیخ الازهر تاکید کرد: قدس نخستین قبله مسلمانان است. ما باید روشهای مبارزه با اسرائیل را تغییر دهیم. کنفرانس امروز ما بار دیگر زنگ خطر را در قبال اقدامات صهیونیستها علیه قدس با حمایت نهادهای بین المللی به صدا در می آورد. هر اشغالگری به سمت نابودی و زوال حرکت می کند و تنها گذران زمان برای از بین بردن این اشغالگری وحشیانه علیه ملت فلسطین کافی است. تاریخ به ما نشان می دهد که اشغالگران هر چقدر هم که قدرتمند باشند در کشورهای عربی به سرنوشت نابودی دچار می شوند. نابودی سرنوشت همه متجاوزین است.

وی در ادامه افزود: اسلام دین صلح است البته این صلح هیچ ارتباطی با خواری و تسلیم شدن ندارد. قدرت علم و اقتصاد این صلح را محقق می کند. اگر دشمنی میان ما زندگی می کند که تنها زبان زور می فهمد بنابراین سخن گفتن به زبانی غیر از این زبان برای ما ننگ است. من معتقدم که ما به دست خودمان شکست خودمان را رقم زدیم چرا که در حساب و کتابهای خود کوتاهی و اشتباه کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید