فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران:

از علوفه‌دهی به حیات وحش خودداری کنید

    کد خبر :203023

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از علوفه‌دهی زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده ورجین توسط محیط بانان این منطقه خبر داد.

به گزارش ایسنا نقی میرزاکریمی با اشاره به اینکه همزمان با بارش رحمت الهی، علوفه‌دهی زمستانه حیات وحش منطقه حفاظت شده ورجین توسط محیط بانان این منطقه انجام شد،گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف در سطح استان تهران و احتمال نزدیک شدن حیات وحش به مناطق مسکونی، شهروندان از تغذیه و علوفه‌دهی به حیات وحش خودداری کنند.

وی در ادامه اظهارکرد: چنانچه فردی قصد دارد به‌صورت داوطلبانه علوفه جهت تغذیه حیات وحش در اختیار محیط زیست استان قرار دهد می تواند با مراجعه به ادارات شهرستانی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران نسبت به تحویل علوفه اقدام کند تا با هماهنگی لازم درمناطقی که بنا به نظر کارشناسان نیاز به علوفه‌دهی دستی است اقدامات لازم صورت گیرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: امکان نزدیک شدن حیات وحش نظیر گربه‌سانان به مناطق مسکونی وجود دارد که از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده از اقدامات خودسرانه جهت زنده‌گیری خودداری کنند.

به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)،میرزاکریمی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده حیات وحش آسیب دیده بلافاصله این موضوع را به پاسگاه‌های محیط بانی ، ادارات شهرستانی و یا اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از طریق شماره تماس ۷۷۳۵۹۵۶۴، سامانه تلفنی ۱۵۴۰ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۴۴ اطلاع دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید