دوبلورها به «سکانس صدا» می‌آیند

    کد خبر :202948

علیرضا تابان گوینده «سکانس صدا» با موضوع دوبلورها گفت این برنامه از پنجشنبه پنجم بهمن از رادیو صبا پخش می‌شود.

علیرضا تابان گوینده و مجری برنامه «سکانس صدا» درباره طرح و اجرای این برنامه که از پنجم بهمن روی آنتن رادیو صبا می رود گفت: برنامه «سکانس صدا» با حمایت سعید یوسف‌نیا مدیر رادیو صبا طراحی و در مرحله تولید قرار گرفت و هدف از آن زنده نگه داشتن نام و یاد هنرمندان عرصه صداپیشگی و دوبلاژ و تداوم راهشان از طریق آشنایی هر چه بیشتر با جنبه های مختلف زندگی فردی و حرفه ای این بزرگواران است.

وی ادامه داد: این برنامه به گونه ای طراحی و تنظیم شده که برای آخر هفته، یک ساعت مخاطب را پای رادیو نگه دارد.

این گوینده رادیو با اشاره به ویژگی های برنامه یادآور شد: این برنامه یک کار گروهی بسیار پر زحمت است که در آن سراغ تحقیق و پژوهش و جمع آوری اطلاعات دقیق و مستند از زندگی کاری و فردی هنرمندان دوبلور رفتیم و همه بخش های برنامه از جمله انتخاب موسیقی ها، پیدا کردن و جداسازی فایل های صوتی و به کارگیری بجا و درست آن ها در یک برنامه یک ساعته، همه با همدلی انجام می شود.

تابان تصریح کرد: ما برای این برنامه، مجموعه ای از آثار بزرگان پیشکسوت دوبله را بررسی می کنیم به طور مثال آقای چنگیز جلیلوند بالغ بر سه هزار فیلم خارجی را دوبله کردند و انتخاب از کارهای او بسیار زمانبر و دشوار بود.

این گوینده رادیو درباره فضای شاد این برنامه عنوان کرد: ساختار شبکه رادیویی صبا بر مبنای طنز، سرگرمی و ایجاد شادی و نشاط است برای همین این برنامه گفتگومحور طوری طراحی شد که علاوه بر گفتگویی متفاوت، طنز هم چاشنی آن باشد البته به گونه ای که شأن و منزلت این عزیزان هم به هیچ عنوان نادیده گرفته نشود چراکه قرار است در این مجموعه هم این بزرگواران و هم مخاطبان راضی باشند.

تابان افزود: در «سکانس صدا» با مهمان هایمان به گذشته ها و دوران کودکی شان سفر می کنیم در بخشی از برنامه نیز یکی از آشنایان و یا حتی کسانی را که هنرمندان دوبلور مدت‌ها از آنها بی‌خبر بودند بدون اینکه خودشان بدانند روی خط می آوریم.

وی در پایان بیان کرد: بخشی از برنامه هم «داستانک» نام دارد که مرور و تجدید خاطره ای از همه فیلم هایی است که این هنرمندان دوبله کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید