آغاز ثبت نام ترم زمستان و بهار مدرسه رباتیک دانشگاه امیرکبیر

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰
    کد خبر :202792

دانشگاه صنعتی امیرکبیر فرصت ثبت نام در ترم زمستان و بهار مدرسه رباتیک این دانشگاه را تا پنجم بهمن ماه اعلام کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ پس از برگزاری شش دوره موفق مسابقات بین المللی رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر (فیراکاپ آزاد ایران) و حضور موفق محققان دانشگاه در عرصه های مهم ملی و بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی، با همکاری کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا، مدرسه رباتیک امیرکبیر از تابستان ۹۶ فعالیت خود را با شعار «رباتت را خودت بساز!» آغاز کرده است.

این مدرسه رباتیک به دنبال آن است که دانش آموزان و دانشجویان را در مقاطع مختلف با روش های اصولی و علمی پرورش دهد تا بتوانند در آینده نزدیک، خود خالق طرحها و ایده های خود باشند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به نیاز کشور بر تعمیم آموزش استاندارد و پژوهش کاربردی و با هدف پرورش روحیه خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و تقویت روحیه کار تیمی در میان نسل جوان کشور، تصمیم به ایجاد مدرسه ای گرفته است که بتواند به وسیله آن، سطح علمی و فنی دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند به فراگیری دانش رباتیک را ارتقا دهد و این پژوهشگران بتوانند در نهایت، ایده های خلاقانه خود را به تولید فناوری و محصول برسانند.

مدرسه رباتیک امیرکبیر، در ترم زمستان ۹۶ و بهار ۹۷ پذیرای دانش آموزان در مقاطع تحصیلی چهارم تا دوازدهم و تلاش دارد تا همزمان با فیراکاپ آزاد ایران در اسقندماه ۹۶ نیز کارگاه ها و دوره های مختلفی را برای گروه های دانشجویی برگزار کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید