آتش سوزی در خیابان سپه سالار تهران

    کد خبر :20271

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک کارگاه کفاشی در سپه سالار خبر داد.

کاظم هاشم آبادی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک کارگاه کفاشی در ساعت 1:37 امروز یکشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه حریق را به همراه یک دستگاه نردبام، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه واقع در خیابان سپه سالار اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان سه طبقه رخ داده و کانون آن طبقه دوم این ساختمان است که کاملا شعله ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر طبقات و ساختمان‌های مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند گفت: یک نفر در این ساختمان محبوس شده بود که در همان دقایق نخست توسط آتش نشانان نجات داده شد. گروه دیگر از آتش نشانان نیز عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شده‌اند.

هاشم آبادی با بیان اینکه در حال حاضر آتش نشانان در حال لکه گیری هستند گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید