افزایش حقوق این گروه از کارمندان منتفی شد

    کد خبر :202531

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور در مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون تلفیق مصوبه ای مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی حقوق اشخاصی که ماهیانه پنج میلیون تومان حقوق می گیرند، نداشته است.

علی اصغر یوسف نژاد درخصوص مصوبه مربوط به افزایش حقوق کارکنان در سال آینده افزود: اینکه در برخی از رسانه ها جداولی مبنی بر نحوه محاسبه حقوق کارمندان در سال آینده، منتشر شده غیرقابل قبول است و کمیسیون تلفیق در این خصوص مصوبه ای نداشته و اختیار این کار به دولت واگذار شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق مصوبه ای مبنی بر افزایش 10 درصدی حقوق اشخاصی که ماهیانه پنج میلیون تومان حقوق می گیرند، نداشته است.

یوسف نژاد افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، افزایش حقوق کارمندانی که ماهیانه بالاتر از پنج میلیون تومان حقوق می گیرند در سال آینده منتفی شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: کمیسیون تلفیق بودجه تصمیمی در خصوص جزئیات نحوه محاسبه حقوق در سال آینده اتخاذ نکرده و بر اساس مصوبه کمیسیون، متوسط رشد حقوق و مزایای مستمر کارکنانی که در سال 96 کمتر از 50 میلیون ریال است به صورت پلکانی نزولی به میزان 10 درصد باشد به نحوی که میزان رشد 18 درصد خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید