علی‌حسینی دست به وزنه شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۳۲
    کد خبر :202092

نایب قهرمان دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان بعد از انجام عمل جراحی روی زانوی مصدومش، تمریناتش را آغاز کرد.

سعید علی‌حسینی که بعد از ۸ سال دوری از رقابت‌های وزنه‌برداری پس از پایان محرومیتش در مسابقات جهانی 2017 آمریکا به میدان رفت و با عملکردی درخشان موفق به کسب مدال نقره دسته فوق سنگین شد کمی از ناحیه زانو احساس درد و ناراحتی داشت که بلافاصله بعد از بازگشت از این مسابقات زانوی مصدومش را به تیغ جراحان سپُرد تا هر چه زودتر برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی آماده شود.

وی بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت از اوایل هفته جاری دست به وزنه شد و تمریناتش را زیر نظر پدرش در اردبیل آغاز کرد.

وی در این زمینه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: تمریناتم را به صورت خیلی سبک آغاز کرده‌ام و تا یکی 2 هفته دیگر بهتر هم خواهم شد. تمام تلاشم این است که بتوانم تا آغاز اردوهای تیم ملی به شرایط آمادگی نسبی برای حضور در اردوها برسم.

به گزارش فارس، علی‌حسینی درباره حضورش در هفته پایانی لیگ گفت: با توجه به صحبتی که با کاظمی‌نژاد داشتم عنوان کرد مشکلی بابت عدم حضور من نیست و می‌توانم پایم را جراحی کنم. من هم برای اینکه برای حضور در بازی‌های آسیایی مشکلی نداشته باشم ترجیح دادم هر چه زودتر زانوی مصدومم را جراحی کنم تا با آمادگی بالایی در این مسابقات به میدان بروم. در هرحال حاضر هم مشغول امتحانات دانشگاه هستم و تمریناتم را هم پیگیری می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید