کلاسبندی مجدد ورزشکاران در رقابت‌های جهانی پرتغال صورت می‌گیرد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۲۲
    کد خبر :202076

سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین از کلاسبندی مجدد ورزشکاران در رقابت‌های جهانی پرتغال خبر داد.

مسعود مهدوی‌نیا، سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین درباره آخرین شرایط ملی‌پوشان و رویدادهای پیش رو، گفت: خوشبختانه در این ایام تعدادی از ورزشکاران دارای معلولیت به قایقرانی روی آورده‌اند که میانگین سنی آنها که از ۱۰ تا ۳۰ سال است و با حمایت فدراسیون قایقرانی و هیات قایقرانی تهران مشغول تمرینات هستند. امیدواریم در آینده نفرات بیشتری در این رشته فعال شوند.

وی ادامه داد: البته اردوهای تیم ملی فعلا برقرار نیست و ملی‌پوشان در شهرهای محل سکونت خود حضور دارند، اما باید برای مسابقات جهانی که سال آینده به میزبانی پرتغال برگزار می‌شود آماده شویم و بهترین نفرات را به این رویداد مهم اعزام کنیم.

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین تصریح کرد: طبق قانون جدید کلاسبندی تمام ورزشکاران، فارغ از اینکه در رویدادهای برون مرزی شرکت داشته‌اند یا خیر، باید مجددا بررسی شود و به همین منظور رقابت‌های جهانی پرتغال اولین رویدادی است که ورزشکاران باید در آن کلاسبندی خود را به تایید برسانند. غیر از مسابقات جهانی پرتغال، ورزشکاران باید در مسابقات جهانی سال آینده نیز مجددا کلاسبندی شوند و برای تایید نهایی آن حضور در هر دو دوره مسابقات جهانی الزامی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید