واکنش جباری به تلاش استقلال برای فسخ یک طرفه قرارداد

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۰۹
    کد خبر :201525

بازیکن باتجربه استقلال به تلاش باشگاه برای فسخ یک طرفه قرارداد وی واکنش نشان داد.
امروز اعلام شد که باشگاه استقلال خواستار فسخ یک طرفه قرارداد مجتبی جباری شده اما ظاهرا فعلا از نظر قانونی این مسئله امکانپذیر نیست.

به گزارش نامه نیوز، جباری به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده و باشگاه استقلال نیز مدارک خود را در این خصوص ارائه کرده و تازمان صدور حکم نهایی، سازمان لیگ حق فسخ قرارداد جباری را ندارد.

شماره 8 استقلال که از اواسط نیم فصل اول مورد غضب قرار گرفت و از حضور در تمرینات و بازی ها منع شد به این مسئله واکنش جالبی نشان داده است.

وی با انتشار عکسی در کنار شفر و دستیارانش متن زیر را منتشر کرد:

«این عکس از چند جهت خیلی برایم ارزشمند است. هفته گذشته وقتی آقای شفر به همراه پسر و کمکش به منزل ما آمد ذهنم را درگیر چند مسئله مهم کرد:
خوبی و تواضع این مرد، که بدون توجه به جایگاه و کسوتش برای حل مشکل و احترام به جایگاه من به منزل من آمد.
و اینکه من اصلاً برای آقای شفر بازی نکردم و ایشان هیچ سودی از حضور من در تیم نبرده، ولی نشان داد انسانیت هیچ ربطی به این موضوع نداره! کاری که مدیر و مربی وقت انجام ندادند!
برای ایشان قابل درک نبود که باشگاه برای حل این موضوع هیچ اقدامی انجام نداده و بسیار متعجب شد وقتی فهمید مدیر عامل، ایشان را مسئول حضور من در تمرینات کرده که البته برای من تعجبی نداشت.
من این عکس را امروز بعد از دریافت نامه باشگاه استقلال مبنی بر فسخ یکطرفه منتشر می کنم و امیدوارم کسانی که باید، از این رفتار آقای شفر درس بگیرند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید