مدیرعامل سازمان بیمه سلامت:

“بیمه”، مدیر عادی نیاز ندارد/نیروی انسانی توانمند، خاستگاه پیشرفت است

    کد خبر :201418

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه خاستگاه ارتقا و پیشرفت در حوزه‌های مختلف، نیروی انسانی توانمند است، گفت: بخش بیمه یک مدیر عادی لازم ندارد بلکه باید متخصصی باشد که بتواند درآمد افزایی کند و به همین علت باید انتصابات در استان‌ها بسیار دقیق باشد.

به گزارش ایسنا، مهندس طاهر موهبتی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ با بیان اینکه امیدواریم دکتر ریاحی‌فر، مدیرعامل جدید این شرکت با سوابق خوبی که در حوزه بیمه‌ای دارد در این جایگاه بخوبی عمل کند و کار را به انجام برساند و شاهد ارتقا و تعالی بیمه آتیه سازان حافظ باشیم.

وی افزود: دکتر ادیانی نیز مسوولیت‌های مختلفی در سازمان بیمه سلامت داشته است و چه چیزی بهتر از آن است که مردم از فردی راضی باشند. بر اساس آموزه‌های دینی ما، اگر مردم از فردی راضی باشند وی نزد خداوند ارزش دارد و اگر گرهی از کار خلق باز کند خداوند گرهی از زندگی وی باز خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه اوج ارزش و معنویت در حوزه سلامت نمود پیدا می‌کند، گفت: اقتضای حوزه سلامت این است که از فرد به هنگام درمان، نژاد و اعتقاداتش را نمی‌پرسند و خدمت را ارائه می‌کنند.

موهبتی افزود: فرصت‌ها در گذر است و باید از آنها استفاده کرد. حتی در بیمه‌های تجاری امنیت خاطر برای جامعه هدف ایجاد می‌شود و بسیار ارزشمند است. امروز مشتری‌مداری از اصول بنگاه‌داری اقتصادی است. یکی از معیارهای عقد و تمدید قرارداد مجموعه‌ها با بیمه نیز رضایت پرسنل آنجاست.

وی با اشاره به اینکه خاستگاه ارتقا و پیشرفت در حوزه‌های مختلف، نیروی انسانی توانمند است، گفت: بخش بیمه یک مدیر عادی لازم ندارد، بلکه باید متخصصی باشد که بتواند درآمد افزایی کند و به همین علت باید انتصابات در استان‌ها بسیار دقیق باشد.

موهبتی ادامه داد: در حوزه درمان در بیمه سلامت با نگاه اقتصادی صرف نیامدیم و معیارها و اهداف ارزشمند دیگری چون ایجاد آرامش در جامعه تحت پوشش و کنترل بازار از جمله آنهاست.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه یکی از اقتضائات مدیریت، حضور سرزده در شعب و مراکز تحت پوشش و اطلاع از نحوه ارائه خدمات به مردم است، گفت: از مدیریت جدید می‌خواهم این کار را انجام دهد و با مردم سخن بگوید و از نواقص خدمت رسانی آگاه و آن را برطرف کند.

به گزارش ایسنا، سید مرتضی ادیانی، مدیرعامل سابق بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ که در مراسم تودیعش صحبت می‌کرد، با اشاره به ارائه خدمات به بیش از 6 میلیون بیمه شده تحت پوشش گفت: امیدواریم نقصانی در ارائه خدمت به بیمه شدگان رخ نداده باشد.

وی با بیان اینکه در آذر ماه سال 93 مدیرعاملی این شرکت را پذیرفتم و با دلی آرام آن را به دکتر ریاحی‌فر می‌سپارم، اظهار کرد: کار ما خدمتگذاری به 4.5 میلیون بازنشسته تحت پوشش و 1.5 میلیون نفر از فرهنگیان بود.

وی افزود: امیدواریم نقصانی در ارائه خدمت به بیمه شدگان رخ نداده باشد. افزایش سرمایه شرکت، تعامل سازنده با بیمه گذاران، تدوین دستورالعمل‌ها، اجرای طرح توانمندی مشاغل از جمله وعده‌هایی است که داده بودیم و عملیاتی شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی ریاحی‌فر نیز در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه امیدواریم فعالیت‌های خود را با نگاه به اسناد بالادستی و قوانین موجود و متناسب با قواعد بیمه‌های بازرگانی پیش برده و در راستای ارزش آفرینی و بهبود برنامه‌های شرکت گام برداریم، افزود: حدود 6.5 میلیون بیمه شده حال حاضر آتیه سازان هستند که جمعیت بسیار بزرگی بوده و دارای خصوصیات ویژه‌ای هستند و برنامه‌های خاصی برای آنها دیده شده تا خدمات را با مکانیسم‌های بهتری ارائه کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید