یک شارژر بی‌سیم زیبا، ارزان و با طراحی دلفریب!

    کد خبر :201242

ما با هزاران دستگاه که به طور مدوام نیاز به شارژ دارند، احاطه شده‌ایم که بدین معناست ما درون دریایی از شارژر‌های مختلف، کوچک و بزرگ و کابل‌های در‌هم و برهم، که جلوه‌ای شلوغ و بی‌نظم به محیط زیستمان داده‌اند، زندگی مسالمت آمیزی داریم (ناچارا البته).

اما شارژر بی‌سیم می‌تواند همه چیز را درست کند و جلوه‌ای امیدوار کننده از نظم و ترتیب به زندگی ما ببخشد. Power Lens Qi یکی از بهترین، شیک‌ترین و کارا‌ترین شارژر‌های بی‌سیم شناخته شده در دنیاست و تنها ۱۰۰ گرم وزن دارد

پد شارژر پاور لنز کیوآی، به طور خاص باب میل عکاسان طراحی شده اما هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند. این پد قادر است هر دستگاه سازگار با Qi را تا نیروی ۱۰ وات با سرعت بالا شارژ نماید. از جمله گوشی‌های آی‌فون ۸ و ۸ پلاس، آیفون ۱۰ و سامسونگ گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس. بعد از اتمام شارژ هم با صدای دلنشین و گوش‌نواز شاتر دوربین، شما را خبر می‌کند تا گوشی‌ را آماده و قبراق تحویل بگیرید.

نکته هیجان انگیز دیگر این است که این شارژر بی‌سیم گوشی شما را ۱.۵ برابر سریع‌تر از شارژر‌های استاندارد شارژر می‌کند. قیمت این شارژر رویایی نیز بسیار مناسب است و فعلا برای یک مدت محدود با قیمت ۳۰ دلار می‌توانید آن را تهیه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید