کهلر:بایرن به فکر انتخاب جانشین برای ریبری و روبن سالخورده باشد!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰
    کد خبر :201151

مدافعی که با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شد، به بایرن مونیخ توصیه کرد به فکر انتخاب جانشین برای ستاره‌های پا به سن گذاشته فرانسوی و هلندی باشد.

یورگن کهلر در مصاحبه‌ای که امروز در هفته‌نامه کیکر منتشرشد، خطاب به سران بایرن هشدارداد بازیکنانی را برای بال راست و چپ خود به عنوان جانشین فرانک ریبری و آرین روبن در نظر گیرند.

کهلر که در جام جهانی ۱۹۹۰ با «مانشافت»‌فاتح جام جهانی شد، خود در سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱ برای بایرن توپ زده است.

او اظهار داشت:بایرن با کسب پیروزی ۳ بر یک مقابل بایرلورکوزن،گامی دیگر در مسیر قهرمانی برداشت اما به نظرم تیم اکنون دغدغه‌های در ارتباط با کادر نفراتش برای آینده دارد. به خصوص در مورد آرین روبن و فرانک ریبری که در پایان فصل جاری قرارداد‌شان به اتمام می‌رسد، اینگونه است.بی‌تردید این دو در گذشته به مونیخی‌ها خدمت زیادی کرده‌ و به صورت بازیکنان استثنایی در تاریخ بایرن مطرح هستند. اما برای آینده، بایرن مجبور است برنامه‌ریزی کند زیرا هر دو در مرز ۳۵ سالگی هستند، سنی که آنها را در معرض آسیب‌دیدگی‌های متعدد قرار می‌دهد و خروج آنها، دست بایرن را برای برنامه‌ریزی می‌بندد.حال سئوالی که مطرح می‌شود، این است که آیا واقعا بایرن در کادر نفرات خود بازیکنانی دارد که بتوانند جانشین این دو باشند؟

وی افزود:با نگاه به کادر نفرات بایرن، بازیکنانی مثل کینگسلی‌ کومان و سرژه گنابری به عنوان گزینه‌های جانشینی مطرح خواهند شد.اما به نظرم کومان و گنابری هنوز امتحان واقعی خود را در بالاترین سطح فوتبال حرفه‌ای پس نداده‌اند.هرچند که به توانایی‌های بسیار این دو اطمینان دارم. بایرن حتی اگر به این ۲ نفر اتکا کند، بازهم به خاطر شمار زیاد مسابقات، نیاز به گزینةهای دیگر دارد.در آن صورت تیم مجبور می‌شود که رقم‌های حدود ۵۰ میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش فارس، کهلر همچنین تصریح کرد:اگر بایرن به این نتیجه برسد که بازهم وینگر چپ و راست بگیرد، بهتر است به فکر انتخاب گزینه‌های از دل بوندس‌لیگا باشد تا این که در جاهایی مثل آمریکای‌لاتین دنبال بازیکن بگردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید