فیفا نمی‌تواند ما را مجبور به بازی در قطر کند/به نفع AFC است تا به حرف ما گوش کند وگرنه ضرر می‌کند!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۱۰
    کد خبر :201105

رئیس هیات ورزش امارات برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خط و نشان کشید و مدعی شد که اگر بازی آنها با نمایندگان قطر در زمین بی طرف برگزار نشود آنها حاضر به حضور در این مسابقات نیستند.

عربستان و امارات به نظر می‌رسد همچنان به بهانه جویی و مخالفتشان با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بازی نمایندگان آنها در دوحه ادامه می دهند و حتی سعودی ها و اماراتی ها جرات پیدا کردند و برای فیفا و AFC خط و نشان کشیدند.

خلفان الرمیثی، رئیس هیات ورزش امارات در مصاحبه با شبکه ۲۴ الریاضیه گفت: هیات کنفدراسیون فوتبال آسیا از عربستان و امارات دیدن کرد تا بحرانی که میان ما با دولت قطر را بررسی کند و ما در این دیدار با آنها شرایط خود را بیان کردیم. در پایان تصمیم بر آن شد تا در قطر بازی نکنیم و تمام جزئیاتش را به رئیس هیات اعزامی AFC بیان کردیم و این تصمیم ما حتی با مجازات های سنگین هم قابل تغییر نیست.

به گزارش فارس، وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با درایت این موضوع را بررسی کند در غیر این صورت این نهاد ۲ کشور و نماینده مهم اش در زمینه فوتبال، اقتصاد و هواداران فوتبال را از دست خواهد داد و این اتفاق به ضرر AFC خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به منافع خودش فکر کند زیرا ما از تصمیم خود هیچ گاه برنمی‌گردیم و حتی فیفا هم نمی‌تواند ما را مجبور به بازی در قطر کند. مطمئن هستیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیمش برخواهد گشت و بازی نمایندگان ما با قطر در زمین بی طرف برگذار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید