عشوری: مطمئن بودم سرمربی قبلی تیم‌ نتیجه نمی‌گیرد!/4 روز دیگر به تمرین باز می‌گردم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۳۰
    کد خبر :200987

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: می‌دانستم سرمربی قبلی تیم نتیجه نمی‌گیرد و از این مسئله مطمئن بودم.

سینا عشوری در نیم فصل از سوی یحیی گل‌محمدی کنار گذاشته شد اما این بازیکن در شرایطی که در تمرینات حضور نداشت قرارداد خود را با این تیم فسخ نکرد و منتظر روزهای آینده ماند.بعد از کنار رفتن گل‌محمدی حالا بحث بازگشت سینا عشوری مطرح شده است.

عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد اینکه وضعیت او چه شد، تصریح کرد: آجورلو خیلی به من کمک کرد. طی صحبتی که با او داشتم 4روز دیگر که مشکلات به طور کامل حل شد بازگردم.

وی در مورد اینکه آیا در این مدت به صورت اختصاصی تمرین کرده است، عنوان کرد:‌ بله در این مدت تا حدودی تمرین داشتم.

عشوری در پاسخ به این سوال که در این مدت منتظر ماند و به تیم دیگری نرفت، تصریح کرد: خدا شاهد است که از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد خوب داشتم که مدیربرنامه‌هایم شاهد است. خودم صبر کردم تا وضعیت درست شود چرا که من می‌دانستم سرمربی قبلی تیم نتیجه نمی‌گیرد و از این مسئله مطمئن بودم.

هافبک تراکتورسازی در مورد شرایط تیم اظهار داشت: همه در حال تلاش هستند و از آجورلو گرفته تا کادرش همه زحمت می‌کشند باید دست به دست هم دهیم و با هوادارن که همیشه کمک تیم بودند وضعیت را بهبود ببخشیم. ان‌شاءالله بچه‌ها هم همت می‌کنند تا از این وضعیت خارج شویم.

به گزارش فارس، وی در مورد مطرح شدن بحث حضور مصطفی دنیزلی گفت: دنیزلی یک مرد و مربی بزرگ است. او امتحانش را پس داده و مربی بسیار خوبی است. هر تصمیمی باشگاه بگیرد باید تابع آن باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید