استقبال هنرمندان از ساخت فیلم هایی با موضوع اهدای عضو

    کد خبر :200820

دبیر اجرایی دومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه ای، از استقبال هنرمندان برای ارسال فیلم هایی با موضوع اهدای عضو خبر داد.

خسرو رفیعی با اشاره به اینکه ۲۹۹ اثر در زمینه اهدای عضو به دومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای راه یافته است، گفت: از این تعداد چهار اثر به عنوان فیلم برتر انتخاب و به ۱۰ فیلم برگزیده نیز جایزه و دیپلم افتخار اعطا می‌شود.

وی همچنین از اعطای جایزه و دیپلم افتخار به چهار ایده برتر در زمینه اهدای عضو که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند خبر داد و افزود: در حال حاضر موضوع اهدای عضو یک مسئله مهم در جامعه است که ارتباط مستقیم با نجات جان انسان‌ها دارد، به این دلیل ما تصمیم گرفتیم که در دومین دوره جشنواره، موضوع اهدای عضو را هم به موضوعات تکریم خانواده و محیط زیست اضافه کنیم.

دبیر اجرایی جشنواره با تاکید بر نقش هنرمندان در افزایش آگاهی عمومی، گفت: این جشنواره در نظر دارد در راستای افزایش آگاهی عمومی حرکت کند و در واقع حضور این عزیزان فرصت خوبی برای آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در جامعه است.

به گزارش مهر، رفیعی با اشاره به استقبال گسترده هنرمندان برای ارسال فیلم‌هایی با موضوع اهدای عضو به جشنواره، افزود: ارسال ۲۹۹ اثر در ارتباط با اهدای عضو در این زمان کوتاه، نشان‌دهنده این امر است که هنرمندان نیز از اهمیت موضوع اهدای عضو مطلع هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید