واکنش صدیقی به سخنان روحانی: از رئیس‌جمهور محترم انتظار ظرفیت داریم/ بهتر است فرصت خود را صرف مقابله با یک طلبه نکنید

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۴۸
    کد خبر :200457

امام‌جمعه موقت تهران خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید؛ بهتر است فرصت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در واکنش به اظهارات روحانی که به کنایه گفته بود برخی مردم آشغال خطاب کرده‌اند، گفت: آنچه را که در خطبه نماز جمعه تهران به سمع مردم عریز و نمازگزاران رسید تجلیل از مردم و تشکر فراوان از اجتماع مثال‌زدنی مردم در مقابله با آدم کشی، تخریب و آتش‌سوزی و سلب امنیت عمومی بود؛ بنده در نماز جمعه از مردم تشکر کرده و از حق اعتراض ایشان حمایت کردم.

وی بابیان اینکه، اعتراض حق معترضین است اما آشوب علیه مردم قابل‌قبول نیست، تصریح کرد: از رئیس‌جمهور محترم انتظار ظرفیت داریم.

در گفت‌وگو با تسنیم صدیقی خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید و بهتر است فرصت خود را صرف خدمت و رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. رحمان محمدی اصل گفت:
    موافقم ۱

    اقای حسن روحانی : مردم مظلوم ایران از یک سو با سیاست های غلط اقتصادی و تقسیم ناعادلانۀ ثروت بیچاره شده و از سوی دیگر مفسدان اقتصادی با رانت خواری ، بانک خواری ، زمین خواری ، رشوه خواری ، بیمه خواری ، حقوق های نجومی ، قاچاق و … کشور را با رکود اقتصادی مواجه و ملت را بیکار و دچار فقر نموده بطوریکه چند روز پیش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : حدود ۴۰ میلیون نفر نیازمند توسط پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان شناسایی شده و این فاجعه بزرگ ملت را به اعتراضات خیابانی وادار نمود ، لذا بهتر است جنابعالی بعنوان رئیس جمهور ملت ایران بجای اینکه از سخنان خطیب نماز جمعه ایراد گرفته و با انتقاد از این و آن فرافکنی کرده و از حلّ مشکلات مردم مظلوم ایران فرار کنید شایسته است با قطع حقوق های نجومی مدیران خود و با قطع رانت های هزار میلیاردی که به برخی ها می دهید ، نان شب مردم بی پناه ایران را تأمین و از اعتراضات بعدی جلو گیری نمایید . رحمان محمدی اصل مورخ ۲۵/۱۰/۹۶

دیدگاهتان را بنویسید