نظر دستگاه قضایی درباره تعیین مکانی برای برگزاری تجمعات

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۲۶
    کد خبر :200432

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص این‌که آیا تعیین مکان برای تجمعات و راهپیمایی شایسته است؟ گفت: ما واقعا در قانون اساسی، قانون موضوعی و قانون احزاب خیلی ابهام نداریم. چنانچه براساس قانون‌های ذکر شده و لازم‌الاجرا باشد، مشکلی نیست.در جلوگیری از اخلال در نظم تعیین مکان موثر است اما این به معنای آن نیست که با این کار کل قضیه حل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در بخش دیگری از یکصد و بیست و سومین نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص این‌که آیا تعیین مکان برای تجمعات و راهپیمایی شایسته است؟ گفت: ما واقعا در قانون اساسی، قانون موضوعی و قانون احزاب خیلی ابهام نداریم. چنانچه براساس قانون‌های ذکر شده و لازم‌الاجرا باشد، مشکلی نیست. ممکن است یک راه این باشد که مکانی در نظر گرفته شود اما این به معنای این نیست که اگر مکان مشخص شد، کار تمام است. ممکن است در همان مکان جرم اتفاق بیفتد.

به گزارش ایسنا،محسنی اژه‌ای افزود: در جلوگیری از اخلال در نظم تعیین مکان موثر است اما این به معنای آن نیست که با این کار کل قضیه حل شده است. هم می‌تواند تجمعات باشد هم آن‌چه قانون مشخص کرده است اتفاق بیفتد. اگر افراد طبق همین قوانین عمل کنند، نگوییم صد در صد ،99 درصد مسائل حل می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید