ورود سازمان بازرسی شهرداری به پل پالادیوم

    کد خبر :200424

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: سازمان بازرسی به منظور شفاف سازی، اجرای عدالت و در راستای مطالبات به حق مردم موضوع بررسی پل پالادیوم را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، محمد جواد شیرازی در بازدید میدانی از پل و زیر گذر پالادیوم تاکید کرد: در موضوع پل و تونل زیرگذر مجتمع تجاری پالادیوم ، هیئتی متشکل از سازمان بازرسی شهرداری تهران و شهرداری منطقه یک در حال بررسی جزئیات می باشند و با اطمینان می‌گویم هرکسی چه در حال وچه در گذشته تخلفی کرده باشد به هیئت تخلفات و مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار کرد: در راستای تاکیدات شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به شفاف سازی امور و حرکت به سمت شهر شیشه‌ای باید اذعان کرد که با حضور در میان مردم و لمس مشکلات و خواسته های ایشان و تلاش در جهت حل وفصل آن می توان به این شعار، جامع عمل پوشاند و این سازمان هدفی جز خدمت به شهروندان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هر معضل و یا ناهنجاری که باعث شود چهره و کالبد شهرتهران خدشه دار شود از نظر بازرسی مورد اهمیت و رسیدگی است و قطعا به وسیله قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

شیرازی ابراز کرد: درباره پل در حال احداث بین دو سازه پالادیوم باید ابعاد حقوقی ، شهرسازی ، ایمنی ، حقوق شهروندی و حقوق همجواری مورد بررسی دقیق قرار گیرد و در صورت مشاهده تخلف بی شک با تمام عوامل ، برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان بازرسی تصریح کرد : من از شهرداران مناطق ، حوزه امور مناطق سازمان بازرسی و دیگر بخش های این سازمان تقاضا دارم تا با همفکری و مشارکت در شناسایی موضوع و موضوعات احتمالی دیگر که در شهر تهران به نوعی اخلال و بی نظمی ایجاد می کنند و موجبات نگرانی مردم را فراهم می سازند سازمان بازرسی را یاری کنند تا در جهت رفع معضلات و حل و فصل آن اقدام کنیم.

شیرازی در پایان اضافه کرد : همه در برابر قانون یکسان هستند و من به مردم شریف تهرانی این قول را می دهم که در خصوص پروژه پالادیوم ، پس از بررسی تیم سازمان بازرسی شهرداری تهران ، گزارش نهایی را در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی ارائه خواهیم کرد.

در ادامه بازدید از پروژه پل و زیرگذر پالادیوم، رئیس سازمان بازرسی به همراه معاونین و مدیران این سازمان با حضور در شهرداری منطقه 1، با شهردار این منطقه دیدار کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، شیرازی ضمن استماع گزارشات لازم در این خصوص توسط مهندس تاجیک اسماعیلی، تاکیدات لازم جهت بررسی دقیق این پروژه از لحاظ حقوقی، شهرسازی، ایمنی، حقوق شهروندی و حقوق همجواری همسایگان را بیان کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید