معاون سازمان بهزیستی خبر داد

فعالیت 200 مرکز پیشگیری از طلاق

    کد خبر :200272

معاون دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت 2000 مرکز مشاوره و 200 مرکز پیشگیری از طلاق خبرداد.

‌به گزارش ایسنا، مجید ارجمندی در نشست تخصصی راه‌اندازی سامانه کاهش طلاق که پیش از ظهر یکشنبه(24 دی ماه) در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد، اظهارکرد: برای حل آسیب های اجتماعی، نیازمند همدلی مسئولان هستیم و در این راستا با در نظرگرفتن سیاست های کلان کشور باید برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم تا جامعه را به سمت سلامت اجتماعی هدایت کنیم.

وی افزود: امروز طلاق به یکی از معضل‌های اجتماعی جامعه تبدیل شده است و برای حل این معضل نهادها و دستگاه‌های مختلف باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم مشکل افزایش طلاق را حل کنیم و به سمت کاهش طلاق پیش برویم.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر 2هزار مرکز مشاوره و 200 مرکز پیشگیری از طلاق در کشور فعال هستند که با توجه به میزان افزایش طلاق در جامعه باید این مراکز افزایش پیدا کنند.

ارجمندی در ادامه به راه‌اندازی سامانه کاهش طلاق در استان البرز اشاره و ابراز کرد: کنترل و کاهش منطقی طلاق، ایجاد وحدت رویه، هم افزایی و وحدت بین دستگاهای مرتبط با کاهش طلاق از اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

معاون دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: کاهش پیامدهای طلاق و افزایش پایداری و سازش زوج ها از موضوع های مهمی است که با فعالیت این سامانه در طلاق زوج ها مورد توجه قرار می گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید