قیمت هایما اس 5 توربو به صورت قطعی توسط ایران خودرو اعلام شد

    کد خبر :200221

سرانجام قیمت هایما اس 5 توربو (Haima S5 Turbo) در ایران به صورت قطعی و نهایی مشخص شد. دعوتنامه کراس اوور چینی و محصول جدید ایران خودرو در روز شنبه به متقاضیان ارسال شده است.

روز شنبه، 23 دی 1396، دعوتنامه خودروی هایما اس 5 توربوشارژ جهت تکمیل وجه به متقاضیان ارسال شد. هایما S5، یک کراس اوور شهری از کشور چین است که در سگمنت کراس اوورهای کامپکت قرار می‌گیرد و توسط شرکت ایران خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو در سال 2015 در نمایشگاه خودرو گوانگژو چین، جایزه سالانه بهترین SUV شهری را از آن خود کرد و از موسسه ایمنی C-NCAP نیز 5 ستاره ایمنی دریافت کرده است.

به گزارش گجت نیوز هایما اس 5 دارای طراحی مدرن و زیبایی است و از امکانات، تجهیزات و ایمنی خوبی بهره می‌برد. طراحی کنسول وسط خودرو از جمله مزایای آن محسوب می‌شود؛ به گونه‌ای که فضای بیشتری برای پاها در صندلی جلو را فراهم می‌کند. صندلی‌های برقی و چرمی از دیگر ویژگی‌های این کراس اوور به شمار می‌رود. همچنین هایما اس 5 به موتور 1497 سی‌سی توربو با قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 223 نیوتن‌متر و گیربکس CVT مجهز شده است.

قیمت هایما اس 5 توربو ؛ 15 میلیون گران‌تر از برآورد اولیه

طبق دعوتنامه ارسال شده برای متقاضیان محصول جدید ایران خودرو، قیمت هایما اس 5 توربو ، 89 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است. این در حالی است که پیش از این، قیمت نهایی محصول جدید ایران خودرو در حدود 75 میلیون تومان عنوان شده بود!

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. اسدی گفت:

    حواله هایما s5 تحویل فروردین ۹۷ رنگ نوک مدادی متالیک دارم دوستان کسی خواست در خدمت هستم
    ۰۹۱۲۳۰۱۹۲۴۳

دیدگاهتان را بنویسید