اکران اخراجی‌ها با مشارکت ژیمناستیکی‌ها!/ معترضین خودجوش یا هدایت شده؟+عکس

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۱۱
    کد خبر :200164

تعدادی از کارمندان سابق فدراسیون ژیمناستیک به خاطر پرداخت نشدن حق و حقوق آنها به نشانه اعتراض مقابل وزارت ورزش تحصن کردند.

صبح امروز نزدیک به ۲۰ نفر از کارمندان سابق فدراسیون ژیمناستیک که پس از انتخاب شدن اینچه‌درگاهی به عنوان رئیس ۴ سال آینده از این مجموعه کنار گذاشته شده بودند، مقابل وزارت ورزش و جوانان به نشانه اعتراض تحصن کردند. خواسته آنها از وزیر ورزش و جوانان رسیدگی به شرایط آنها بود.

* نفرات حاضر در مقابل وزارت ورزش و جوانان مدعی بودند توسط درگاهی رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک از فدراسیون اخراج شدند و تعدادی از آنها مدعی بودند که نزدیک به ۱۷ سال در این فدراسیون خدمت کردند و رئیس جدید به دلیل سلائق شخصی آنها را اخراج کرده‌ است.

* تعدادی هم مدعی بودند که رئیس جدید فدراسیون وعده‌هایی که داده بود، عمل نکرده و این بدقولی‌ها باعث شده آنها به نشانه اعتراض مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کنند.

* برخی از کارمندان سابق فدراسیون ژیمناستیک که مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده بودند، مدعی بودند که رئیس جدید فدراسیون در صحبت‌های خود عنوان کرده مربی و داور بین‌المللی این رشته است اما نایب رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک که در بین حاضرین حضور داشت، مدعی شد که صحبت‌های او کذب است و اینچه‌درگاهی مدرک داوری بین‌المللی ندارد.

* نفرات حاضر در مقابل وزارت ورزش و جوانان به دنبال مطالبات خود از فدراسیون ژیمناستیک هستند و رئیس جدید حق‌ و حقوق آنها را پس از اخراج پرداخت نکرده و گویا آنها پیشنهاد داده که حقوق چند ماهه آنها را به صورت چک پرداخت کند اما کارمندان سابق فدراسیون قبول نکردند و پول خود را به صورت نقد می‌خواهند.

*برخی از نفرات با آوردن بنرهای رنگارنگ و نوشتن شعارهای جالب خواستار رسیدگی به وضعیت خود بودند.

به گزارش فارس، انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی فردا دوشنبه برگزار خواهد شد که زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پست هیأت اجرایی ثبت‌نام کرده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که این تجمع‌ها در آستانه انتخابات هدایت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید