عاشوری: گل گسترش خطا بود و پنالتی ما را نگرفتند/کسی را در فدراسیون نداریم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۵۶
    کد خبر :200147

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: گلی که گسترش فولاد به ثمر رساند خطا بود و دقیقه 90 حسینی توپی را با دست زد که پنالتی بود اما داور هند را اعلام نکرد.

علی اصغر عاشوری در مورد تساوی مقابل گسترش فولاد، گفت: بازی خوبی بود. از زمانی که فیروز کریمی به گسترش فولاد رفته این تیم شرایط خوبی پیدا کرده است. دوست داشتیم برنده شویم. به گل هم رسیدیم اما متاسفانه گل خوردیم. گفتند در مورد داوری صحبت نکنید. ما کسی را در فدراسیون نداریم و می‌ترسیم اگر حرفی بزنیم با محرومیت روبه‌رو شویم.

وی افزود: گل آنها خطا بود. دقیقه 90 حسینی مدافع گسترش درون محوطه جریمه مثل گلر توپ را گرفت و خودش بعد از بازی می‌گفت پنالتی بوده اما داور خطا اعلام نکرد. حتی داور در یک لحظه سوت را بالا آورد اما منصرف شد.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه سیروس پورموسوی هم از عملکرد داور در این بازی خیلی انتقاد داشت، گفت:‌ ای کاش متضرر شدن ما فقط مربوط به این بازی بود. از اول فصل این مشکل را داریم. از اول فصل ۲-۳ داور با تجربه هم برای ما نگذاشتند. بهتر است از داوری خیلی صحبت نکنیم.

وی در مورد اینکه فولاد روی دور کسب تساوی افتاده است، تصریح کرد: بله درست است. ما نیاز داریم در دیدارهای خانگی برنده شویم. اگر می‌خواهیم سهمیه آسیا بگیریم باید از فرصت میزبانی و حضور هواداران استفاده کنیم.

عاشوری در مورد اختلاف 11 امتیازی فولاد با صدر جدول و اینکه آیا این تیم می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد، اظهار داشت:‌ کار خیلی سخت است. 11 اختلاف امتیاز به این معنی است که آنها 4 هفته پشت سر هم بازنده شوند و ما 4 هفته پشت سر هم برنده شویم.کار سختی است اما انسان به امید زنده است. ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. آخر فصل را کسی ندیده اما ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در مورد اینکه رکورد نباختن فولاد به 14 هفته رسید، اظهار داشت: این رکوردها خوب است اما آخر فصل به رکورد نگاه نمی‌کنند. همه نگاهشان به جایگاه تیم است. سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا پیش وجدان خودمان و هواداران سربلند باشیم.

به گزارش فارس، عاشوری در مورد بازی با پیکان، گفت:‌ بازی سختی است. پیکان در بالای جدول حضور دارد. باید تلاش کنیم تا در این بازی برنده شویم تا در کورس بالای جدول بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید