رئیس باشگاه الزمالک مصر رقیب سیسی در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

    کد خبر :200032

رئیس باشگاه فوتبال الزمالک مصر اعلام کرد، قصد دارد در انتخابات آتی ریاست جمهوری مصر نامزد شود.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مرتضی منصور، رئیس باشگاه الزمالک در صفحه فیس‌بوک خود نوشت، در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور که قرار است در ماه مارس برگزار شود، نامزد می‌شود و جمع‌آوری امضا را شروع خواهد کرد.

الزمالک از باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال در مصر است و بعد از الاهلی رقیب همشهری‌اش، پرافتخارترین تیم در لیگ برتر مصر به حساب می‌آید.

منصور گفت: مشکل اینجاست که باید حدود ۲۵ هزار امضا را از ۱۵ استان تنها ظرف ۱۰ روز جمع‌آوری کنید.

وی در ادامه افزود، قانون اساسی این امکان را در اختیار نامزدها گذاشته که امضای ۲۰ نماینده مجلس را به جای ۲۵ هزار امضا جمع آوری کنند ولی تقریبا همه نمایندگان به عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر وفادارند.

منصور گفت: در دوره آتی سفرهای دوره‌ای به استان‌های مصر خواهد داشت و به نقد دولت خواهد پرداخت اما با آسیب زدن به نهادهای دولتی از سوی خیانت‌کاران و مزدوران مخالف است.

رئیس باشگاه الزمالک اعلام کرد، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری فیس‌بوک را بسته، از سمتش در باشگاه استعفا خواهد داد و به مسائل اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور خواهد پرداخت.

هیئت ملی انتخابات مصر از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۶ تا ۲۸ مارس خبر داد و اعلام کرد، نتیجه اولیه، دوم آوریل و نتیجه نهایی یک مه اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید