کشف 820 کیلوگرم موادمخدر و روانگردان در پایتخت

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲
    کد خبر :200017

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در 15 روز گذشته از کشف 820 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری 24قاچاقچی و انهدام 4 باند در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد بخشنده گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و به منظور پاسخگویی به یکی از مهمترین مطالبات و دغدغه های شهروندان تهرانی، طرح برخورد با خرده فروشان و توزیع‌کنندگان مواد افیونی و همچنین جمع‌آوری معتادان متجاهر از شهر تهران به اجرا درآمد که با اجرای این طرح به صد درصد اهداف مورد نظرمان رسیدیم.

وی افزود: در اجرای این طرح، یکی از اولویت های ناجا ، شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر، برخورد و مبارزه با مواد فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و سنتی در پاتوق ها و نقاط آلوده و جمع‌آوری معتادان متجاهر از محلات تهران بود که با اقدامات اطلاعاتی در رابطه با شناسایی نقاط آلوده که از قبل انجام شد، در 15 روز گذشته 24 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه تمام سعی پلیس در رسیدن به یک امنیت پایدار در جامعه است، اظهار داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر به خصوص فروشندگان مواد افیونی در 15 روز گذشته ، 13 مرحله طرح در 116 نقطه از نقاط آلوده شهر تهران که از قبل رصد شده بود اجرا و قریب به 238 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند ؛ از متهمان بیش از 165کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر ادامه دار بوده و عزممان را جزم کرده ایم که نقاط آلوده تهران را به طور کامل پاک سازی کنیم، از شهروندان خواست که هر نقطه آلوده ای که در محله خود مشاهده کردند حتما از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ما اطلاع رسانی کنند و مطمئن باشند قطعا برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ بحشنده بیان داشت: در سال های گذشته بیش از 350 نقطه در شهر تهران به عنوان نقطه آلوده شناسایی شده که اکنون می توانیم ادعا کنیم با اجرای این طرح ها این نقاط به کمتر از 100 نقطه کاهش یافته است .

وی تصریح کرد: طرح والعادیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ، یکی از بهترین طرح هایی بوده که در چند سال اخیر به اجرا درآمده است و با همکاری پیوسته ، شهروندان و سازمان های مداخله گر، قطعا به نتایج بهتری خواهیم رسید.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان به جمع آوری بیش از 480 معتاد متجاهر و ولگرد از شهر تهران در 48 ساعت گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: این معتادان پس از جمع آوری به مراکز ترک اعتیاد به منظور باز پروری منتقل شدند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید