هفته دوم رقابت‌های سطح 2 تنیس آسیا از فردا آغاز می شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱
    کد خبر :199863

رقابت‌های تنیس سطح دو آسیا از فردا (25 دی ماه) به میزبانی ویتنام آغاز می‌شود. ‌

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی هفته نخست رقابت‌های تنیس قهرمانی سطح 2 آسیا در رده سنی زیر 13 سال با قهرمانی نماینده کشورمان به پایان رسید که هفته دوم از فردا ( 25 دی ماه) در ویتنام آغاز می‌شود.

در پایان هفته نخست بازیها مشکات الزهراء صفی از ایران در جایگاه نخست ایستاد ، یونس طلاور دیگر نماینده کشورمان نهم شد و و آریو جوادی نیز در رتبه نوزدهم ایستاد. این مسابقات امروز قرعه کشی می‌شود.

یونس طلاور و آریو جوادی از ایران ، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا معرفی شدند.

تیم تنیس غرب آسیا به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش، بوتان، برونئی، کامبوج، کره جنوبی، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، پاکستان، سنگاپور، ترکمنستان، تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا رده سنی زیر 14 سال شرکت می کند.

این رقابت ها از 18 لغایت 29 دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و برترینها جواز حضور در رقابت های سطح یک آسیا را کسب می کنند.

یاد آور می شود: سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سیدامیر برقعی (مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه) از ایران است و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید